|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
whahah ik vindt um eignelijk best vet! zo vaut dat het gaaf is! Your mother ate my dog! |
|
quote: haha, goe-oed.. ik bestel er gelijk een paar! >> ik zou misschien een bedrijf weten dat ze nog kan maken ook << In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: En bedankt hè! |
|
quote: Punt in deze is dat een lage oplage juist weer knetterduur wordt Wat kosten 10 stuks? Ten tweede weet geen hond wat The Ba'ath is, laatstaan de ze de vlag herkennen. Wellicht dat met een beetje voorlichting het shirt in de Kansenwijken goed gaat verkopen... |
|
nee heb t nagekeken maar wel eventueel gekleurde mouwtjes en een gekleurd kraagje maar drie banen body gaat niet lukken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
nog maar 13 pagina's is de populariteit van TMDC aan het afnemen ? Fuck the world and fuck you |
|
The calm before the storm mischien? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Neuh dat is van Venom. Fuck the world and fuck you |
|
Weet ik veel van wie dat is of was ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hey hey we zaten al eens aan de 40 pagina's |
|
'T hangt er ook nogal vanaf wat je zelf instelt, hè. Ik zie er hier maar 5. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-05-2008 21:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
COMING SOON! |
|
Zijn de T-shirts ook genummerd? [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 09-05-2008 14:08] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Jammer, vond het wel een gaaf ontwerp. |
|
quote: We hebben de eerste lichting handgenummerd, maar bij oplages boven de 500 is de lol daar snel vanaf. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 10-05-2008 10:29] |
|
Ok, dankzij JULLIE zijn we door al onze merchandise heen. Hier de nieuwe ontwerpen: Te bestellen op:http://cms.monolith-deathcult.com/merch/index.php |
|
Een beetje subtiel een klein logo oid zit er niet in, hè. Groot, groter, all over. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehe, waar zie jij het logo dan staan? spelfout weggehaald... |
|
Ja, daar was dus geen plaats meer voor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De "printspace" wordt weer optimaal benut. don't mistake lack of talent for genius |
|
Bescheidenheid komt inderdaad niet voor in het woordenboek van TMDC. Wel gave shirts. |
|
? Hun naam komt niet op de shirts voor, dat is juist bescheiden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik gok dat de print niet zo groot op de shirts komt... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat is te hopen ja, dit ziet er niet uit. (het formaat dus) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |