|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik niet, maar vind de plaat wel erg lekker al als mp3's zijnde[/spam] De invloeden zijn aanwezig, maar wel TMDC, hoe 'anders' ie ook klinkt |
|
"Wel lekker als mp3 zijnde" Die bitratecompressie maakt het vetter he? :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wel lekker al, du spassvogel |
|
Staat in het cd boekje "wolligheid" Doe toch normaal vent |
|
quote: Hehehe, touché [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-01-2008 12:14] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De eerste reacties van het gepeupel: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: |
|
haha Dit was toch wel de mooiste: quote: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hahahaha geweldig!! maarre als jullie de cd's in huis hebben... waar blijft die 'koopmogelijkheid' dan..... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Pre orderen en hij komt je kant op. Pre order TRIVMVIRATE @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm |
|
quote: Brilliant, ik ben erg benieuwd naar het boekje en de teksten |
|
quote: Heb je ze ook met bronvermelding? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik heb hem nou een aantal keren voorbij laten knallen, die TRIVMVIRATE.. Het geheel zit echt lekker in elkaar, pakkende tracks en alle storende detstukken zitten er gewoon niet meer in. Ik trek dit erg goed. Ik wen ook steeds meer aan de productie . Voornamelijk in de midtempo stukken hakt dit vreselijk goed door. Er zullen bergen puristen zijn die het vreselijk vinden wat TMDC op dit album aan het doen is, want naast een 'over het algemeen' lager tempo, komen er veel stijlvreemde zaken voorbij, (electronica, toetsen, koren, alternatieve riffs, guestvocals) hoewel ik dat op het volgende album natuurlijk nog veel meer wil horen. Hulde voor deze vernieuwingen, dit houdt muziek interessant. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke product. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-01-2008 19:48] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dank! Voor de puristen, de blastbeats zijn de snelste die we ooit hebben opgenomen. Alleen in de snelle stukken hoor je aan random Kicksample. Live spelen we gewoon met triggers, blijft dus gay. |
|
Een genot dat drumgeluid. De kick klinkt erg lekker en gewoon zoals een kick hoort te klinken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wrath of the Ba'ath en Deus Ex Machina klinken in ieder geval hartstikke gaaf live |
|
gister ook es voor gaan zitten, echt een goeie plaat! Idd vette drumsound. En ik vind de gitaar(+bass-)sound echt wel ruig. En meneer de toetsenist is al helemaal creatief. Alles steekt erg goed in mekaar. En ja, tmdc ook naar Cradle of Filthstift geluisterd, maar dan leuker gebracht. Die gaat vaak gedraaid worden hier als ie binnen is [edit]de vox mogen ook genoemd worden natuurlijk. Ritmisch ook, zorgt voor een lekkere groove. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-02-2008 18:15] |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heb de promo eens een draai gegeven laatst, alleen niet op al te hard volume, vond em wel aardig klinken (terwijl meeste death me amper kan boeien). Wel lekkere productie inderdaad, alhoewel ik zelf een liefhebber ben van gitaren die wat meer voorop staan. |
|
Ik vind trouwens nog steeds dat de gitaren vrij lastig te volgen zijn qua spel. Gewoon wat vaker aanslingeren dat ding Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:onnavolgbaar |
|
hehe, wie weet is dat het wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klinkt inderdaad goed! [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 01-02-2008 17:01] |
|
Onnavolgbaar...die ga ik onthouden http://www.pure-metal.de/portal/portal_module.php?module=8&review=775&sid= |
|
6 van de 6 punten, netjes. Er zit wel een foutje in (kan aan mij liggen, mijn Duits is niet foutloos), maar er staat dat Deus Ex Machina 14 minuten duurt, die duurt toch "maar" 10 minuten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |