|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mwoah. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
quote: wat een trend, succes ermee In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zeik niet en bestel een shirt |
|
quote: En wanneer gaan wij nou eens een keer bier drinken Michiel? |
|
quote: ik wil er wel eentje met een subtiel klein logo op borstzakformaat In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Oh, da's de girly. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
deze zou ik wel willen, maar die is nog niet in productie In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ah met verkeerde titel nog wel! Anders laat je 'm zelf toch drukken? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De shirts zijn als de muziek. lelijk! Fuck the world and fuck you |
|
beter voor hun dat jij geen muziek maakt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Dan had ik de koning van de uber lelijke bm geweest! Fuck the world and fuck you |
|
waarin bm staat voor bolle moederneuker In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat d8 ik ! trollen neuqen verveelt! Fuck the world and fuck you |
|
Hardcore BM... misschien kun je een mooie nieuwe cross-over stroming lanceren She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja, daar zat ik al aan te denken, dat wordt dan wel natuurlijk Tough Guy BM, he.en dan jochies als Nerdgaroth een flinke beatdown geven. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-06-2008 18:22] Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Maar die zijn dus op, snapte ik uit een eerdere post van je. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: mehl In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
van de 500 hebben we er nog 20 ja |
|
Die nieuwe shirts zijn wel erg druk niet? Die met die borstenzak is ok. |
|
Gaat het dragen van de shirts net zo snel vervelen als het luisteren naar de muziek? |
|
quote: tis dan de bedoeling dat je een mail terugstuurt denk ik... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Goed, dus binnenkort ook buttons, asbakken, dekbedovertrekken, broodtrommels en flipperkasten. De bodycount van de Taliban gaat ook weer oplopen in Uruzgan aangezien er een doos Trivmvirate cd's op weg is naar het front. En 100.000 stickers voor op de bushmasters. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |