|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, geen fonds maar slechts een reviewer die ook buigt voor Het Grote Gelijk |
|
Nou, wanneer spelen jullie in de Corporation (Sheffield)? Dan kom ik zeker kijken! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Goed onderbouwd, realistisch, mooi en spelinglatend cijfer; gefeliciteerd maar weer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Besonders intensiv ist der deutschsprachige Anti-Nazi-Song `Kindertodeslied`(hahahahahaha), der es mir eiskalt über den Rücken laufen lies. |
|
quote: Ik dacht dat de nieuwe Aardschok vandaag al kwam, maar moet nog een weekje wachten |
|
quote: Idd ja ben ook al een paar keer naar brievenbus gelopen maar helaas nog geen Aardschok. see you at occultfest! |
|
In de Aardschok van maart staat ook dat de nieuwe pas op 22 maart bij de abonnee's in de bus komt. Was ik vergeten |
|
beetje idioot op de aardschok van april al op 15 maart te verwachten natuurlijk.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Is toch wel een aantal keer gebeurd dat de 'nieuwe' al rond de 17e van de maand kwam. |
|
Dat geeft maar weer aan hoe ver Aardschok op de scene vooruit loopt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In Deventer verkrijgbaar: TRIUMVIRATE shirt 12,- Logoshirt 10,- Girlieshirt 12,- Voor meer info: merchandise@monolith-deathcult.com |
|
"avant garde"? Textures speelt over een paar weken in de Corporation, dan zou TMDC dat toch ook moeten lukken? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Voor death metal is de incorporatie van stijlvreemde maar buiten deathmetal gangbare elementen natuurlijk al behoorlijk avant-garde. Iets met eenoog en het land der blinden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dus avant-garde is eigenlijk nog een understatement ook als ik je goed begrijp Zel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
je bent cvlt vergeten signature |
|
die status moet je verdienen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik zag een 8/10 in RockHard, vandaag. Het gemiddelde lag echter slechts bij 6,33 in de buurt... zal de review nog eens scannen, aankomend weekend. Bruce Banner |
|
zoz, naziband af dus? Imagoschade! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dus je had m al gescanned? was je de eerste kwijtgeraakt? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Rephrase: "Ik zal de review eens scannen, aankomend weekend." Bruce Banner |
|
Mijn scanner is een stuk sneller. *zucht* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mijn armen zijn geen 250km lang, anders had ik het nu wel gescand. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |