|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Metal spelen kost je onderaan de streep eigenlijk alleen naar geld. Ja hoor... |
|
ben benieuwd wat Lord K. Philipson en de zijnen er van vinden. signature |
|
@Jolly: true Over TRIVMVIRATE was hij zeer te spreken. Ik had pas later door dat de interviewer Lord K Philipson was. |
|
quote: als je slaagt op Global Domination dan ligt de weg wijd open. anywee, de nieuwe TMDC is samen met die Ade (fak wat is die sterk), Abyssal (nr 1), Immolation en Portal het beste wat ik dit jaar aan DM al heb gehoord signature |
|
We polariseren behoorlijk: |
|
|
|
quote: "een einde aan al deze epische rit door het land der 'Supreme Avantgarde Death Metal, zoals de band zichzelf omschrijft." Echt? Ik snap er geen reet van. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hij had zo in de Lords of Metal kunnen staan ja.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
een kort rustig intro wellicht is iedere review beperkt tot 1000 letters ipv woorden. signature |
|
Wat een nerdy gedoe allemaal. Supreme Avantgarde Death Metal, een normaal mens heeft geen flauw idee waar je het over hebt. Een stelletje postzegelverzamelaars bij elkaar zijn jullie, allemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik dacht eigenlijk: "beschaving is maar een laagje vernis: pak aan, maar intussen zo lomp en geweldadig als een cartooneske oermens met een knuppel." En tegelijk moest ik onwillekeurig denken aan New Kids :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
verdomd! |
|
quote: filatelisten metal!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Met de klassieker: "Die heb ik dubbel!!!" ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Reviews: http://metalmouth.net/2013/05/the-monolith-deathcult-tetragrammaton/ http://www.imhotep.no/?did=9112594 http://www.inthecrystallake.com/2013/05/10/the-monolith-deathcult-tetragrammaton-2013/ Gisteren tijdens de cd presentatie vlogen bij de eerste pulse alle stoppen eruit. nice! |
|
Het album is wel ok. Beetje lafjes, maar verder wel gaaf. Een zeventje. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
dodelijk..... |
|
quote:Nee niet dodelijk, slechts lafjes. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
nou , ik krijg de Hutu's en Ayatholla's niet uit mijn kop anders signature |
|
Lekkere cd om aan te hebbben tijdens werkzaamheden. Als ik 'm luister met al mijn aandacht, dan vind ik 'm vrij saai. Maar, zoals gezegd, bij m'n werk is het zeer geschikt als achtergrondmuziek. |
|
quote:Die nachtdiensten van de GGZ zijn ook niet meer wat het nooit geweest is. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: ik doel ook op jouw commentaar |
|
Niks mis met middle of the road muziek toch? Er is muziek die al je aandacht behoeft omdat het zo uitdagend en spannend is, maar niet goed geschikt om als achtergrondmuziek te dienen, want te veeleisend. Mooi dan dat er ook bands zijn die muziek maken die te weinig spannend is om al je aandacht op te richten, maar uitermate geschikt als bewegend behang. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |