|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nja, begrijp ik. risico is te begrijpen. ik vinnem de beste yet iig signature |
|
Je snapt het gewoon niet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Leg eens uit dan, ik denk dat ik het verband ook niet zo zie en jij dus blijkbaar wel.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote: Het is een soundscape van van iemand die aan een radio loopt tr draaien. Zitten ook stukken War of the Worlds en Lorainville in. |
|
Goed verhaal! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Lekker kort. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er komen 3 bands in mijn gedachten bij het beluisteren van de nieuwe Dimmu Borgir, The Project Hate, Fleshgod Apocalypse en The Monolith Deathcoult [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-05-2013 0:15] signature |
|
Ik moet zeggen dat ik aangenaam versast ben. Op de eerste twee platen staan een handvol nummers die ik gaaf vind de rest raast met gewoon te hard. ( kan dat?) Op Trivmvirate, vond ik het alle puzzel stukjes beter vallen. Betere/Gavere samples of hadden een betere plek in de nummers gekregen. Ook qua productie en songs een stuk beter. Na beluisteren van Tetragrammaton valt op dat er juist wel sterke riffs aanwezig zijn. Pluspunt is Carten lekker naar sfeertje weet hij te maken. Vult elkaar lekker aan, beste werk tot op heden. Songwriting, sfeer,bruutheid, eigenzinnig, Grote bek waargemaakt herren! |
|
Thanks!! Reviews druppelen nu binnen en de cd's vliegen de deur uit. Mooi om te zien hoe de boel steeds meer polariseert. OF we zijn het beste wat de metal ooit is overkomen OF men haat ons tot op het bot. |
|
Wanneer spelen jullie in Weert? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Geen idee, is dat de Bosuil? Volgens mij nog nooit gespeeld(en dat is vast niet voor niets) |
|
quote:De Bosuil is anders een zeer nette zaal. Makkelijk toegankelijk voor zowel belgisch als nederlands volk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik bedoelde ook dat het niet voor niets is dat ze ons al 10 jaar niet willen hebben Volgens mij heb ik er ooit met Deadhead en Pulverizer gespeeld, ergens in 2001 |
|
De bosuil doet (voorlopig??) ook geen metal etc. heb ik begrepen. |
|
quote: Moet ik het voor je aanpassen? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Doet Rutte daar nog steeds de programmering? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Lame. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: graag! Wel er even bij vermelden dat ik er zelf om vroeg. gaat Ype nog een interview met ons doen? Jullie lezers hebben het volste recht om te weten waarom we er zo'n puinzooi van hebben gemaakt |
|
Wat een debiele review op Zware Metalen: quote: Vent, er zit geen enkele deathmetalriff in dat hele nummer. Wat is dan in hemelsnaam " steriele death"? En welke passage gaat dan nergens heen? Dat moet je de lezer wel uitleggen. quote: Vals, niet strak of is het niet in de maat? quote: Hoe gaat dat dan precies? Hier heeft de lezer toch niets aan? +dat het cijfer voor zoveel klachten veel te hoog is |
|
Wat en VET geluid! |
|
quote: Komt in juli anders wel een heel vette gig aan. |
|
quote: Dat heeft ook wel wat gekost.....we werden ook bleek om de neus toen er een extra mixdag bij moest |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |