|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*starts upload NOW* |
|
Denk dat ik maar gewoon tot aanschaf over ga, ja.. ik weet het, schokkend. |
|
Erg lekkere plaat, deze ga ik zeker aanschaffen |
|
Ga hem niet dowloaden maar +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik neem aan dat er ook nieuwe shirtjes komen? |
|
We gaan aan de gang met shirts. ASAP Ik heb de cd's binnen, dus plaats een Pre order en je hebt hem misschien volgende week al in huis. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm |
|
quote: Tsk, een "atrocity upon mankind" ga je maar gewoon netjes van deur-tot-deur verkopen. Hitler ging ook niet lui op z'n stoel zitten toen hij wat dingetjes wilde oplossen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Onzin, Hitler was zelden of nooit in Berlijn te vinden gedurende zijn Fuhrerperiode. Dat liet hij allemaal over aan zijn hulpjes. |
|
quote: Ja, precies, maar toen had hij zijn atrocity upon mankind al opgezet. Jullie hebben dat stadium nog echt niet bereikt hoor! Misschien de oefenruimte laten afbranden door de "very conveniently" net ontsnapte Rosham Gafoer? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat zijn de kosten van verzending naar het buitenland? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vind de nieuwste TMDC de beste plaat tot nu toe van ze. |
|
quote: frustie In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik heb de nieuwe cd ook net gedownload, maar misschien koop ik 'm wel 15 maart in Hedon.. |
|
quote: ik ook, maar dat is logisch. Je gaat niet met je volle verstand een mindere plaat maken dan de voorganger. |
|
Maar beter is subjectief. Ik vind de volgende beter, diegene waar jullie disembowelment gaan klonen. |
|
Met Laibach zang! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
en doedelzakken ipv gitaren! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zijn doedelzakken tegenwoordig ook al hip? * ik lig een beetje uit het trendy gebeuren, geloof ik, hehe * “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ik heb de mijne laatst nog laten doedelen en nu hoor ik er weer bij In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Verdomme, ik heb er geen één. Gelukkig ben ik bijna jarig en ik heb al een idee wat ik ga vragen. Kan nog net voor m'n 40ste. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hmm someone is missing the joke here.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Als ie trendy is, dan mis ik 'em, ja. Anders ook. Ow, wacht, iets met tekenen enzo... [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 28-01-2008 22:41] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
nou zo trendy is het allemaal niet |
|
quote: Fristie Nah, ik ben gewoon stiekem een spammonkey voor TMDC. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |