|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik was al bang dat Carsten een keer met een origineel stuk muziek zou komen |
|
ja dat maakt het allemaal wel des te pijnlijker |
|
Opnames klaar!! |
|
quote: quote: Hohoho! Als Carsten "The New Guy" is, waarom is Ivo dan "Jason Newsted"?! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mooie Lidl tas ook, past goed bij het supreme avantgarde concept. Maar goed, ik ben toch weer benieuwd naar de nieuwe plaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vandaag de laatste vocals erop gezet, allemaal bloed in de strot en daarna als geslagen honden kankend op 'uus an. Volgende week moet de chaos gefixed worden in Pro Tools en dan 4 dagen mixen. jeuj! |
|
mixing time!1!! *verveel* |
|
In hoeveel dagen doen jullie dat eigenlijk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
4 dagen a +/- 14 uur per dag http://www.facebook.com/photo.php?v=485968898109077&set=vb.115287861834541&type=2&theater |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oi! Ik hoor geen Soundwave! Wat is dit?! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
G1 Soundwave zat al op de vorige cd |
|
Ja, inderdaad, en dat was dan ook een zéér goede zaak. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Soundwave is even in stasis, we hebben nu een ander |
|
Jullie zouden een smartphone endossement moeten scoren.. ik zie de bandleden in de studio enkel naar hun smartphones staren, maar niemand lijkt daadwerkelijk ook maar bezig te houden met de mix Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
we MOGEN niet eens bij het mixen zijn. We worden de studio uitgeschopt en mogen ons uren later weer melden... + dat we voor 700 euro per dag er vanuit mogen gaan dat we ons nergens mee bezig hoeven te houden.. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 31-12-2012 12:21] |
|
Hip shirtje heb je aan Dekker. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Trouwens een dagboekjoutjube film van de drums zit er niet in? |
|
Nee, de opnames waren veel te donker helaas |
|
quote:Zit Jolly ook al bij jullie tegenweurdig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat is toch hun ontwerper? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
'Anus duidt waarschijnlijk op de frisse knaap rechts in beeld. Ik ben dat niet. Ik ben frisser. En kleiner. En als Seasons of Mist wil dat ik artwork doe voor TMDC zie ik het mailtje wel verschijnen. Idd in het verleden werk gedaan voor de boys, waaronder een schandalig lelijk debuut. Daarna ben ik doorgestoten naar de Eredivisie. Ja hoor... |
|
Stopte ik eindelijk met mijn "satanische" bandje. Ouders blij, eindelijk een band met maatschappijkritische teksten*kuch* en toen kon ik de hoes nog niet aan mijn ouders laten zien. Ik vind hem nog steeds cool Mick! En we kunnen je niet meer betalen sinds je de hoezen voor Ed's band hebt gemaakt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |