|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
nee maar ik wil dat mr n dat even gaat checken |
|
ik wil ook wel es wat meestal wil de ander dat dan niet... |
|
quote: Ik zit nog op de 1e ring dus er is nog hoop voor jullie. Gewoon ff geduld hebben nog. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, ben er net even heengelopen, alleen internet verkoop inderdaad. Zit weer op de helft van de balk... Boeiender |
|
quote: Uiteraard Goffert. Ik zou het wel erg kansloos vinden als Arrow niet op zijn minst een poging doet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tja, ik heb een hekel aan ring zitten. In de bak kun je je nog naar voren werken |
|
quote: TNX! Hier niet eens op de helft |
|
quote: helaas kan ik niet noemen je zal mij moeten vertrouwen op mijn mooie grijs-groene ogen |
|
Ik ben alleen benield of ze er nog wat van bakken live? The trend is dead. |
|
ik hoop t voor je anders vrees ik toch dat t groen blauw zal worden... |
|
quote:LOL Maar doe deze dan, festival of eigen concert? |
|
quote: Ach misschien ga ik dan NOG een keer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: benield? ik ben nog nog benield geweest, voelt dat lekker? |
|
als ze in t godvert park komen verkoop ik mn ahoy kaarten wel, das ook prima! |
|
quote: ? The trend is dead. |
|
Zozo, 3/4e Boeiender |
|
jij jij zegt t... en dan zelf niet snappen waar t over gaat... aap! |
|
mijn balk is in een keer vol en nu knippert hij al een paar minuten |
|
quote: Saggerijn. The trend is dead. |
|
quote: En nu? Boeiender |
|
nog steeds niks telkens een soort auto reload... |
|
quote: Bij mij ook. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
beep-zooi! Ik ga liever weer ouderwets een paar uur voor een postkantoor staan met een biertje en slayer schreeuwen |
|
Om fucking 10:00:01 heb ik ze besteld en nog steeds die kutbalk. Terwijl anderen al kaarten hebben.... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |