|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Op de site van ticketmaster staat dat het uitverkocht is. Toch heb ik net (rond kwart over vier) 2 kaarten besteld. Misschien dat dit komt doordat ik vanaf kwart voor twee in de rij stond. |
|
welke plekken heb jij? |
|
Plaatsen in vak cg. Dat lijkt nog best ok als ik de plattegrond bekijk. Het wordt wel het eerste concert waarbij ik moet zitten. Heb jij zit of staan plaatsen te koop? [Dit bericht is gewijzigd door Achnaton op 18-10-2008 17:09] |
|
Je kunt gewoon staan (tenzij er oude mensen achter je zitten en je een relaxte pik bent), maar je staat wel het gehele concert op dezelfde plek. Als je een redelijke plek hebt is dit helemaal niet zo heel erg. |
|
quote: ik heb vak ik hoor je wel maar ik zie je niet.. ik zie dat echt niet zitten ik wil dus van te voren weten of ik een beetje makkelijk van vak BL richting minstens BJ kan wandelen... ik ga echt niet t hele concert niets kunnen zien kan je bijvoorbeeld niet naar de plee en dan per ongeluk ergens in een verkeerd vak terechtkomen? |
|
quote: Dit doe je bewust toch? quote:Ik weet niet hoe het zit bij een concert van dit formaat, maar ik kon destijds wel hier en daar wat beinvloeden. Er waren zelfs mensen die naar het sta-terrein klommen als de security niet keek. Met een beetje creativiteit kom je vast wel een eindje. |
|
erg geinig dat marktplaats nu allemaal advertenties waarin de zwarthandelaren ernstige ziektes toegewenst worden maar bij nader inzien... is het natuurlijk gewoon de schuld van ticketservice/mojo/ac/dc al die advertenties hebben zinnige argumenten: - alle vrienden probeerden 2 kaartjes te krijgen en daarom hebben ze nu over - vrienden zitten door die zitplaatsverdeling ver uit elkaar en hebben geen zin meer om te gaan - vriendenkring van 5 krijgt maar 2 kaartjes etc. etc. tja het is geen concert waar je fijn met z'n tweetjes heengaat, het is geen concert waar je bij wil zitten maar dan nog... zet je je kaartje dan op marktplaats? leef je zo geisoleerd dat je niemand kent die er dolblij mee zou zijn? |
|
quote: Gewoon winst maken. Maarreh, jeetje.. heb jij nou de hele dag last van dat marktplaats? |
|
quote:Dan verkoop je dus je ticket aan de eerste de beste die reageert voor de normale prijs. Anders ben je alsnog een hoer. |
|
quote: ja |
|
quote: Naar. |
|
quote: nee hoor nou ga ik eten |
|
ik heb ze op marktplaats gezet... normale prijs hier aanwezige sukkels kunnen me evt ook mailen |
|
quote: Hehehe, mooi man! 2 kaartjes voor 200 euro vind ik nog wel te doen! Boeiender |
|
Vanmorgen ook geprobeerd, maar ook niks. Ik wacht wel totdat ze weer terugkomen ergens in de buurt en anders is het pech en helaas. |
|
Zetten ze geen schermen neer dan? Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat als je achter het podium zit je niet eens naar het hele concert kan kijken. Wil je muilperen? |
|
ja jippie.... een stapel centen neertellen om vervolgens een videoscherm te gaan bekijken op een kloterig plastic stoeltje... doe niet zo stom man |
|
quote: volgens mij is dit het laatste concert ooit. |
|
quote: nope http://www.ticket2.nl/acdc-nederland-p-1565.html |
|
en ik lees net op een forum dat metal mike ook beweert dat ac/dc in juli naar de goffert komt |
|
Ze schijnen inderdaad in de Goffert te komen deze zomer. Ennuh .... wat betreft van het ene vak naar het andere lopen. Ik heb het ooit geflikt om van vak CB naar de arena te lopen en daar uiteindelijk op de 5e rij terecht te komen. Maar das wel bijna 9 jaar geleden dus het zou goed kunnen dat de beveiliging beter geworden is sindsdien. |
|
quote: heb nog nooit een zitconcert meegemaakt, maar wel concerten met een voorste pit of ring. dan kreeg je (als je vroeg was) een apart armbandje voor. dus zou bet kunnen dat de zitters een andergekleurd bandje krijgen en dan zijn ze er door de security natuurlijk makkelijk uit te vissen |
|
In zo'n speciaal vak krijg je idd een bandje , maar heb nog nooit mee gemaakt dat het zittende publiek dat kreeg. |
|
zou trouwens wel roskilde-achtige taferelen opleveren wanneer al het zittende publiek toch ineens op het veld wil gaan staan... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |