|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moet ook niet tussen sites gaan switchen volgens mij, dat staat er specifiek bij. Dan raak je je plaats kwijt.. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-10-2008 10:47] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Net even weggeweest en ticketmaster aan laten staan sta ik nog steeds in de wachtrij en nu voor maar een vierde ofzo, gelukkig probeer ik niet voor mezelf kaartjes te scoren. see you at occultfest! |
|
bij staat t op een aparte set computers en hebben t ook, lleen via camino schiet hij niet terug en staat hij nu op een achtste... fuckzooi, waardeloze fuckzooi |
|
quote: nope ook een kwartier naar dat scherm gestaard en dan zie je hm gewoon terugspringen... |
|
quote: Dat komt denk ik omdat die wachtrij niet gebasseerd is op persoon, maar op tijd per persoon. Aangezien het zo druk is doet 1 persoon er dus ook veel langer over en dus springt de balk weer terug. (denk ik dan) [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 18-10-2008 10:52] Wil je muilperen? |
|
gvd, schiet voor geen meter op zo! |
|
lang leve t postkantoor!!! |
|
Als jullie nu gewoon allemaal je browser sluiten gaat het hier denk ik wel wat beter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik sluit me hier bij aan. Maar gewoon weer ouderwets in de rij staan. Dit gaat echt nergens over. |
|
quote: Hehehe, psies, of nog beter, lang leve de Free Record shop, dat is voor mijn 100 meter lopen, en veel mensen hebben niet eens door dat je daar ook kaarten kan halen, dus nooit een rij. Boeiender |
|
quote: Nog minder mensen weten dat het bij Plato ook kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:waarom haal je daar dan niet [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-10-2008 10:58] |
|
quote: Ja, maar dat is toch wel 300 meter verder lopen... Boeiender |
|
quote: Dat !@#$% systeem moet gewoon het aantal wachtenden voor je aangeven, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hé sufkop, omdat het NIET kan.... Boeiender |
|
quote: Alleen internet? |
|
quote: Ja, anders was ik wel even naar de free record shop gelopen iets voor 10nen.... Boeiender |
|
langleve de zeeuwse postkantoren, waar sowieso niemand kwam |
|
quote:en waar je ook geen kaarten kan halen |
|
Mkay, was op de helft bij mijn 1e aanmelding, en nu helemaal naar niets... Iets zegt me dat dit systeem verre van vlekkeloos is... Boeiender |
|
ja, ik was al over 3/4 en nu nog niet eens op een achtste |
|
misschien kun je stiekem wel kaarten halen bij het postkantoor je kon blijkbaar ook rechtstreeks bij ticketservice terecht terwijl ze zeiden dat het alleen via livenation kon dus log uit en ren naar je poskantoor! |
|
YES heb 4 tickets! |
|
quote: Ja, tieu probeer dat eens |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |