|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Kom er regelmatig langs, wat een keet. Against God and Government |
|
*Wacht op een foto van Rotzak die aan het wildplassen is tegen de gevel van zijn huis* |
|
Rotzak rules -laat hem maar pissen, dan komt het wel goed!!! |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
AC/DC has confirmed the following European tour dates for February/March 2009: Feb. 18 - Oslo, NOR - Telenor Arena Coming Feb. 20 - Stockholm, SWE - The Globe Mar. 05 - Leipzig, GER - Halle 1 Mar. 07 - Dusseldorf, GER - ISS Dome Mar. 09 - Oberhausen, GER - König Pilsener Arena Mar. 11 - Bremen, GER - AWD Dome Mar. 15 - Dortmund, GER - Westfallenhalle Mar. 17 - Prague, CZR - O2 Arena Mar. 19 - Milan, ITA - Datch Forum Mar. 23 - Budapest, HUN - Papp László Budapest Sportarena Mar. 25 - Frankfurt, GER - Festhalle Mar. 27 - Munich, GER - Olympiahalle More dates will be announced soon. Zitten iig al data in Duitsland tussen die van hier uit goed te doen zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: In Duitsland is sowieso bijna alles beter "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: gelukkig zijn ze heel gewoon gebleven...mmmm |
|
quote: Lekker in de buurt |
|
ja. rimpelrock. Fuck the world and fuck you |
|
quote: 7 optredens in Duutsland, laten ze dan ook eentje in Nederland doen, zou ik zeggen |
|
hmmm Oslo.. toch nog maar even over nadenken 't is zo alleen zo jammer dat het zo allerjezuste duur is. 't is wel een band wat je natuurlijk een keer gezien 'moet'hebben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben blij dat ik ze in 1991 op Monsters of rock al gezien heb: hoef ik er nu niet alsnog moeite voor te doen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-10-2008 23:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Want anders.. |
|
quote:zal ik nooit in vrede kunnen sterven Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
13 maart komen ze naar Ahoy. Enige show in nederland. Duitsland is al lang en breed uitverkocht. |
|
voorverkoop?.... |
|
quote: bron? (niet dat ik je niet geloof hoor) |
|
Was iemand van Mojo vanmorgen bij giel op de radio die het bekend maakte. Zaterdag begint voorverkoop. En vanwege drukke tourschema zat een 2e concert er niet in. Dus dat wordt binnen 2,5 minuut uitverkopen zaterdag! Wachten op de festivals dan maar. |
|
quote: is die idioot toch nog ergens goed voor dat gaat idd een spektakel worden aanstaande zaterdag... ben wel benieuwd naar de prijs. en dan zul je ook wel weer verschillende tickets hebben voor veld, tribune, pit, vip, incl. diner etc. |
|
|
|
niet via postkantoor? |
|
Zo, alvast geregistreerd. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
had ik tien jaar geleden ook niet gedacht dat ik ooit 130 gulden een redelijke prijs zou vinden voor een concert... je moet je trouwens bij zowel ticketmaster als bij livenation aanmelden. ach, het houdt de oude lullen wel buiten de deur. zou wel geinig zijn als die toch nog met slaapzakken donderdagavond voor het postkantoor gaan liggen. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |