|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
@ Tegenpartij: Al geprobeerd, maar werkt niet [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 18-10-2008 12:28] Hatsjikidee! |
|
quote: Vaag. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +1 |
|
schiet ik door krijg ik gelijk " uw aanvraag is verlopen".... teringapen! |
|
Een hoop gefrustreerde mensen Het is de lichtinval ;') |
|
Nog een klein stukje.... Boeiender |
|
AAAAAHHHHHHHHSHSHHAHHAHHAHAHAHAHHSHSHHSHHAHAAAAAAAAAH toch gelukt.. beetje verversen en pagina vooruit/terug en hop.... 2 kaarten!!!!!! vak BL rij 11... is dat erg kut? |
|
Gefeliciteerd. Wil je muilperen? |
|
nou... godsamme echt naast t podifuckkingum..... |
|
Gvd, 3 uur achter die kutpc gezeten..maar Hell Yea..IK HEB ZE!!! KUTsysteem |
|
Best wel gepowned eigenlijk, maar het is nog altijd beter dan niet gaan. Wil je muilperen? |
|
Nu in de "flikker" fase... Boeiender |
|
wat voor kutplek heb jij? |
|
quote: daar zat jij toch al een paar jaar in? |
|
quote: Maar nu eindelijk uit de kast. Boeiender |
|
YOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEE |
|
Klootzakken: quote: Boeiender |
|
ook 'vak ik hoor je wel maar ik zie je niet'? |
|
En ik kom niet meer op de wachtrij, GODVRRRRRRRRRSE KLOTEHOERIGE UIT DE BAARMOEDER GETROKKEN PATJEPEËRS! KRIJG BLOEMETJES BIJ DIE KUT TICKETSERVICE VAN JE! Boeiender |
|
quote: PWND Het is de lichtinval ;') |
|
En uitverkocht. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Godverdetering, weer een paar kostbare uren van m'n leven verspild. Ook ik was er eindelijk doorheen, krijg je een foutmelding. Teringzooi. Zit ook niet bepaald te wachten op zitplaatsen trouwens. En we waren er zo vroeg bij! Waar is die goede oude tijd van het elkaar verdringen bij het postkantoor gebleven?? [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 18-10-2008 13:50] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hehehe, zelfde verhaal hier dus. Achja, maar wel een kaartje voor Walibi in da pocket, voor aanstaande vrijdag. Zet ik wel keihard AC / DC op in de auto daarheen.... Boeiender |
|
quote: dat zal ze leren! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |