|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij mij was de link om klokslag 10 uur online www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Staalman ben jij trouwens Pascal Spierings ? dacht dat namelijk. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: In zijn profiel staat Pascal dus zou best kunnen! see you at occultfest! |
|
Wat een fukking systeem trouwens ben al meer dan kwartier bezig en schiet geen ruk op met die stomme balk. see you at occultfest! |
|
Zijn er eigenlijk al tekens dat het uitverkocht is ? ben wel benieuwd. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: ik ook stond net weer op driekwart, nu weer op de helft |
|
Damn, ik lees net dat je ook een ticketservice account moet hebben... Aangemaakt, maar ik weet niet of het ook werkt als je ervoor in de wachtrij gekomen bent... Boeiender |
|
Godverdomme hej, die hele site is zo traag als dikke stront in een trechter. Against God and Government |
|
quote: Was ruim van tevoren aangegeven, Lutser. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou, als je via ticketservice zelf op de link AC/DC klikt kom je dat nergens tegen hoor, papzak. Boeiender |
|
Nog steeds een niet binnen |
|
quote: als je op andere Tab ingelogd bent op ticketservice moet het goed zijn dan sta je na het laden van die pagina als het goed is ook ingelogd www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: +1 die site dan... |
|
quote: Ik zie wel, ik denk toch niet dat ik er door kom, maarja... Boeiender |
|
quote: Stond in de MOJO nieuwsbrief. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mijn broer zit met 3 ip-adressen en komt er ook niet door... Ben net door een vriend van mij gebeld die ook kaarten heeft. Er zit dus wel degelijk beweging in.. @Huig: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Als het nog lukt wordt het iig zitten vrees ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: dit probleem heeft iedereen dus geef gewoon je kans niet op. er zijn in iecder geval nog geen tekenen dat het uitverkocht is. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Verneukeratief gedoe dit. Ben ook een stuk teruggezet. Waarom beginnen eigenlijk al die online voorverkopen om 10 uur? Lekker handig... [Dit bericht is gewijzigd door Killkenny op 18-10-2008 10:42] |
|
Balkje op 90% springt terug naar de helft. GODVERDOMME!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
en nu sta ik op EEN FUCKING VIJFDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
ik was hier: Zojuist helemaal terug naar het begin.... |
|
Ik kom er niet door, ik blijf bij die beginpagina steken, die van hoelang ik nog moet wachten, telkens als ik er bijna ben schiet ie weer terug. Against God and Government |
|
quote: Je straf omdat je op ZM altijd zo loopt te fucken!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |