|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: IE6 was uiteindelijk succesvol. FF3 niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Iemand met FireFox succesvol geweest? |
|
quote: wel waar, daarom heb ik dat afgelopen week al geregeld gek genoeg was na verversen de balk in ene tot op twee cm van t eind... |
|
en ik mag na 2 uur wachten gewoon weer helemaal opnieuw beginnen... geen zin meer hopelijk verbiedt de nieuwe burgemeester het! |
|
pffff schieeeeeeeeeet oppppppp! |
|
quote: had ik ook drie keer en nu er dus volledig uitgegooid |
|
daarom staat er nog een computer te draaien... die is op een kwart |
|
Kan iemand die smileys weghalen uit de topictitel? Boeiender |
|
wat ik vreemd vind, is dat ik zover erdoorheen was dat ik tickets kon bestellen, maar nu dus weer een wachtrij heb om te kunnen betalen. Was dat bij degene die al wel tickets hebben ook zo? |
|
EN we hebben een opgever! Rajackar is uit de race! Boeiender |
|
quote: Die wachtijd is toch 3 minuten? Want dan komen de kaarten weer te vervallen... Fail? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja, maar daar kostte het me maar 6 pogingen om erdoorheen te komen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik was er maar kreeg een foutmelding... fuckers daar... |
|
quote: Enorm dikke +1. Daarmee druk je die fratsen in 1 klap de kop volledig in. En waarom kan dat ook bij online bestellen bij zaal X wel en lukt het ticketmaster niet? Prutsers. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-10-2008 12:18] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
quote: Waar ik achter kwam is dat ik met firefox niet in de wachtrij kwam en toen ik het probeerde met een I.E. Tab ik er gelijk in zat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
2 uur gewacht, toen melding gekregen dat de beveiliging van de pc roet in het eten zou gooien... Ik hou het wel bij live-cd's. |
|
Ik ben dus niet de enige die problemen heeft met deze website Hatsjikidee! |
|
iedereen heeft problemen met zware metalen! |
|
en met ticketmaster Hatsjikidee! |
|
quote: Die melding kreeg ik ook, maar ik heb 'm gewoon "genegeerd". Ik was namelijk nog niet ingelogd en het menu met Inloggen stond er rechts gewoon en toen ik daar op klikte, ging hij gewoon netjes verder. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hahaha, wat een gedoe allemaal. Ik ben blij dat ik niet wil gaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou, ik ook niet (meer). Als het zo moet... 10 jaar geleden werden de kaarten nog voor een kwart van de prijs weggegeven. Oh nee, dat is alweer 16 jaar geleden. Kun je nagaan hoe lang ik al wacht! Hatsjikidee! |
|
quote: Probeer eens een andere browser ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |