IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : AC/DC worldtour !!!!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-10-2008 0:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Er zijn dus zat oplossingen, alleen Mojo doet er niet zoveel mee. Tsja.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 20-10-2008 0:08 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 0:02 schreef ZelThoR het volgende:
Er zijn dus zat oplossingen, alleen Mojo doet er niet zoveel mee. Tsja.

ja, achterlijke koopsystemen opzetten die nog minder bezoekers kunnen verwerken dan het ZM-forum...

is toch idioot in deze tijd dat een site er zo lang over zou moeten doen om te zeggen dat je geen staanplaats meer kan krijgen?

in andere landen was het concert in 10 minuten uitverkocht!!!

hier in vijf uur!!!

en dat lag (op zijn zachtst gezegd) niet aan de belangstelling.

ik heb sterk het idee dat mensen die om kwart over 10 inlogten evenveel kans hadden als iemand die al vanaf 9 uur aan het refreshen was

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-10-2008 0:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 oktober 2008 2:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Uiteraard.

.

..

...

Wat een geld. Was dan eerder gegaan. En dan heb ik het vooral tegen meneer N en andere 30 plussers. En als je al eerder bent gegaan. Dan vraag ik me af: waarom?

Dat zit ik dus ook te denken; in 1991 betaalde je 55,- voor AC/DC, Metallica en Queensryche, je moest je alleen door The black crowes heenbijten; die heisa nu is me de moeite echt niet -meer- waard!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 20-10-2008 0:16 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 0:10 schreef Mutilator het volgende:
Dat zit ik dus ook te denken; in 1991 betaalde je 55,- voor AC/DC, Metallica en Queensryche, je moest je alleen door The black crowes heenbijten; die heisa nu is me de moeite echt niet -meer- waard!

vond ik toen ook een klein kapitaal
en ik ging toen maar niet

sprak men toen trouwens ook schande van
was geloof ik het duurste concert/festival van dat jaar

bedenk ook dat je in die tijd een vrijstaande woning kon kopen voor 10.000 euro en bier in het café ongeveer 60 eurocent kostte...

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 20-10-2008 0:19 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik had daar een kaartje voor gewonnen.
Was mijn eerste metalconcert.

Mooi, man... Gelijk een shirt gekocht, had ik tenminste iets fatsoenlijks om te dragen.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-10-2008 7:12 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 20 oktober 2008 0:16 schreef ##**Boemba**## het volgende:
vond ik toen ook een klein kapitaal
en ik ging toen maar niet

sprak men toen trouwens ook schande van
was geloof ik het duurste concert/festival van dat jaar

bedenk ook dat je in die tijd een vrijstaande woning kon kopen voor 10.000 euro en bier in het café ongeveer 60 eurocent kostte...

nou zo erg was het ook weer niet hahaha, een rijtjeshuis kostte in 1989 altijd nog zo'n fl. 150.000,00

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-10-2008 7:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waar staat jouw rijtjeshuis dan?

Ik heb de mijne 3 jaar later voor een ton gekocht.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-10-2008 9:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

on topic?

Mojo was dus weer lekker bezig. Ook geen concert bezoek hier dus.
De prijs was vrij redelijk vond ik.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-10-2008 12:13 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 20 oktober 2008 7:52 schreef XXL het volgende:
Waar staat jouw rijtjeshuis dan?

Ik heb de mijne 3 jaar later voor een ton gekocht.

je schrijft 10.000,00 niet 100.000,00 ;-)

Maar goed ik heb het over randstad (bollenstreek) prijzen in Groningen koop je nog steeds een 2 onder één kap voor nog geen twee ton, hier kost zoiets toch zeer snel 4 a 5 ton.

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 20-10-2008 12:14]

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 20-10-2008 13:16 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 12:13 schreef enforcer het volgende:
je schrijft 10.000,00 niet 100.000,00 ;-)

Maar goed ik heb het over randstad (bollenstreek) prijzen in Groningen koop je nog steeds een 2 onder één kap voor nog geen twee ton, hier kost zoiets toch zeer snel 4 a 5 ton.

ik schreef 10k en dat klopt ook wel zo'n beetje met mijn huidige woongebied. huizen die nu ongeveer 3 ton euro kosten, kosten volgens het kadaster in 1993 rond de 15k euro

maar ja
achterhoek was blijkbaar ook de vastgoedontdekking van de jaren 90 toen ineens iedereen landelijk op elkaars lip wilde wonen

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 20-10-2008 14:17 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb fucking kaarten!!!
9:55 geprobeert op de site te komen, pas om 13:10 gelukt. Dat tievus balkje ging steeds weer terug. Daarna 30 minuten gewacht om kaaren uit te kunnen zoeken, toen nog een error bij het betalen gehad maar om 13:40 had ik ze!!! en Veld kaarten!!!

-1000 voor ticketmaster/ service
+1 voor eindelijk naar AC/DC!

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 20-10-2008 14:55 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 11:08 schreef skitzoid kitten het volgende:
ben nu aan het bestellen *duimduim*, helaas ook weer een wachtrij nu, kon in ieder geval vak DD selecteren.
Beter iets dan niets!

quote:
Op 20 oktober 2008 14:17 schreef Grafhoer het volgende:
om 13:40 had ik ze!!! en Veld kaarten!!!

hmm

om 11:08 konden de mensen hier alleen nog maar zitplaatsen krijgen

wat voor ongepaste handelingen heb jij verricht in de middagpauze?

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 20-10-2008 14:58 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

bij giel beelen (gatverdamme wat een vervelend mannetje) was iemand van mojo die zei dat de ac/dc zomerdeal voor 80% rond was...

ac/dc in het zonnetje
staanplaatsen alom
of zitplaatsen
of ligplaatsen
gaan en staan waar je wil

is toch beter dan met oude lullen opgesloten zitten in een krap stadion

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-10-2008 15:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik heb nog steeds een donkerbruin vermoeden dat ze op Arrow 2009 staan. Hopelijk klopt dat voorgevoel.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 20-10-2008 15:02 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 15:01 schreef Ralph het volgende:
Ik heb nog steeds een donkerbruin vermoeden dat ze op Arrow 2009 staan. Hopelijk klopt dat voorgevoel.

prima genoeg voor mij
hoop alleen geen pinkpop

maar het zal sowieso wel iets festivalachtigs worden
maar misschien gewoon het ac/dc-festival
net als ozzfest

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-10-2008 15:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 23:35 schreef ##**Boemba**## het volgende:
blijft vreemd waarom mojo zegt tegen zwarthandel te zijn en er alleen maar domme dingen tegen doet

waarom zet je niet gewoon op het kaartje dat die niet doorverkocht mag worden?
dan kun je speurders, ebay en marktplaats dwingen om al die advertenties te verwijderen...

Misschien moet je iets meer research doen alvorens dit soort info te posten. Ik kan ernaast zitten, maar voor zover ik begrepen heb is doorverkoop van kaarten 100% legaal, of het nou gaat om doorverkoop tegen adviesprijs of met 300% winst. Mojo kan op die kaartjes zetten wat ze willen, maar dit is een politiek ding, vrije markt, Mojo mag mensen simpelweg niet verbieden de kaarten door te verkopen. De politiek kan hier wel restricties aan opleggen, sterker nog, er ligt reeds een initiatiefwet (van volgens mij SP ofzo) die het verkopen met woekerwinsten tegen moet gaan. Volgens mij was het idee om bijv. winst op kaartjes te maximaliseren op 10%. Op die manier zullen gretige particulieren altijd nog wel met winst via allerlei kanalen kaarten kunnen verkopen, maar het runnen van bedrijven als easytickets.nl en worldwidetickets, die op een professionele manier via woekerprijzen de kaarten verkopen hebben op dat moment weinig zin meer.

Chevy-Eddie
Usericon van Chevy-Eddie
Posted 20-10-2008 15:50 by Chevy-Eddie Wijzig reactieProfiel van Chevy-EddieQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 14:55 schreef ##**Boemba**## het volgende:
hmm

om 11:08 konden de mensen hier alleen nog maar zitplaatsen krijgen

Ook ik heb na ruim 2,5 uur het voor elkaar gekregen om 2 veldkaartjes te krijgen.
Het enige wat ik deed was niet 'best beschikbaar' kiezen, maar gelijk 'Rang 1' gekozen, en toen was het raak.

Om deze ellende in de toekomst te voorkomen moeten ze gewoon het Paperless System invoeren zoals nu in de VS veel gedaan wordt.
Daar moet je met legitimatie + je creditcard waarmee je betaald hebt bewijzen dat je toegang hebt.
Tickets op naam dus.

Cya,
Chevy-Eddie

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-10-2008 16:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 15:50 schreef Chevy-Eddie het volgende:
Ook ik heb na ruim 2,5 uur het voor elkaar gekregen om 2 veldkaartjes te krijgen.
Het enige wat ik deed was niet 'best beschikbaar' kiezen, maar gelijk 'Rang 1' gekozen, en toen was het raak.

Om deze ellende in de toekomst te voorkomen moeten ze gewoon het Paperless System invoeren zoals nu in de VS veel gedaan wordt.
Daar moet je met legitimatie + je creditcard waarmee je betaald hebt bewijzen dat je toegang hebt.
Tickets op naam dus.

Cya,
Chevy-Eddie

Tsjah... keerzijde is dan weer dat je eerst iedereen aan een creditcard moet helpen, en aangezien niet iedereen in NL qua budgeteren even competent is lijkt me dat een slecht plan. Voor je het weet is het hier net zo normaal als in de VS dat iedereen 10 creditcards heeft en zwaar in de min leeft... een leen-cultuur die grotendeels debet is aan wat nu de kredietcrisis genoemd wordt

Maar goed, tickets op naam ben ik op zich wel voorstander van. Alleen wordt het dan minder leuk als je ziek wordt ofzo, kun je zo'n ticket dan laten overschrijven op een andere naam (een oplossing die zwarthandel juist weer in de hand werkt) of is daar een andere geniale oplossing voor?

darktime fairytales
Events in Darkness
Usericon van darktime fairytales
Posted 20-10-2008 16:30 by darktime fairytales Wijzig reactieProfiel van darktime fairytalesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/darktime_fairytales

quote:
Op 20 oktober 2008 15:02 schreef ##**Boemba**## het volgende:
prima genoeg voor mij
hoop alleen geen pinkpop

maar het zal sowieso wel iets festivalachtigs worden
maar misschien gewoon het ac/dc-festival
net als ozzfest

Mischien kunnen ze wat organiseren in de trand van Iron Maiden (TT Circuit)

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 20-10-2008 17:03 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 15:34 schreef Valorian het volgende:
Mojo kan op die kaartjes zetten wat ze willen, maar dit is een politiek ding, vrije markt, Mojo mag mensen simpelweg niet verbieden de kaarten door te verkopen.

dat mag wel

de aard van de dienst is dan van belang.

windowslicenties is denk ik het beste voorbeeld. die mogen ook niet doorverkocht worden. dat wordt ook niet gezien als een beperking van de vrije markt.

daarnaast heb je een hele lading aan producten die niet doorverkocht mogen worden. denk alleen al maar aan promo's voor bands.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-10-2008 17:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

@ TT opmerking. ja dat zou relaxed zijn. Daar was genoeg sta plek in ieder geval.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-10-2008 17:05]

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 20-10-2008 17:09 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 15:34 schreef Valorian het volgende:
Misschien moet je iets meer research doen alvorens dit soort info te posten.

dat geldt misschien eerder voor jou trouwens want ik herinner mij nu weer waarom ik dat postte

voor voetbalkaartjes geldt dit namelijk al

maar het ligt gewoon aan de verkoper. blijkbaar vindt mojo het niet belangrijk genoeg. en daar is wat voor te zeggen. een doorverkochte ticket levert in ieder geval weer een bierconsument op die anders misschien wegbleef.

Sparta MET
Usericon van Sparta MET
Posted 20-10-2008 17:13 by Sparta MET Wijzig reactieProfiel van Sparta METQuote dit bericht

oude lullen keren weer terug aan het front.

htheripper
Usericon van htheripper
Posted 20-10-2008 19:54 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

Kaarten op naam is opzich een hele goede optie. Je kan dan namelijk als je verhinderd bent je kaarten terug brengen naar het postkantoor. dit kan nu al voor 2,50 euro bijbetaling. dus dit kan een manier zijn om zwarthandel tegen te gaan. als iemand kaarten terug brengt kunnen ze dan weer vrijgegeven worden.

www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.

Achnaton
Usericon van Achnaton
Posted 20-10-2008 22:26 by Achnaton Wijzig reactieProfiel van AchnatonQuote dit bericht

Kaarten op naam is op zich een goed idee. Ik vraag me nog wel af hoe ze dat gaan controleren. Als iedereen zijn paspoort of id kaart moet laten zien om te controleren of de naam op het kaartje overeenkomt met de persoon dan krijgen we lange rijen bij de ingang van concerten.

Een verbod op het doorverkopen van kaarten met een winstoogmerk lijkt me praktischer.

[Dit bericht is gewijzigd door Achnaton op 20-10-2008 22:27]

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com