|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
zo met 3 computers met elk 4 browsers en verschillende accounts ingelogd, let itrock, let it roll!!! |
|
"teveel gebruikers voor dit evenement" Al 3 kwartier lang. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hmmmmm, niet in een wachtrij? Ik zie dat "teveel..." nergens staan namelijk. Boeiender |
|
sta in de wachtrij, ben bang dat het niet gaat lukken |
|
quote: Achja, staan we gezellig met z'n allen te wachten. Maar ik ga echt geen kaartje voor meer dan de originele prijs kopen, alleen als ze Bon Scott reanimeren... Boeiender |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
haha ik ook nie, misschien wel ietsje meer, maar zeker geen absurde prijzen |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
k*t wachtrij.... |
|
is die tciketmaster site bijna geladen. begint hij opnieuw www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Wachtrij inmiddels hier Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb 2 kaarten... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-10-2008 10:51] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Had ik al gemeld dat ik 2 kaarten heb? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik sta in en wachtrij met een tijdsbalk die de hele tijd weer wat terugspringt... dan vraag ik mij af wie er nu op dit moment aan het afrekenen is? op welke manier kan die binnenkomst nou geregeld worden? ik was er klokslag 10:01 omdat de site om 10:00 bleef hangen, zijn er nu dan al 10k wachtenden voor mij? |
|
als je toch zoveel hebt, doe mij er 2 |
|
Bek houden, staalman Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ik pak mijn bijl, ik stap zo in mijn auto en dan ga ik je zoeken of iemand die op jou lijkt (tenzij ik zelf kaarten krijg) |
|
quote: Ben al vanaf 09.00 uur op F5 aan het drukken, was om iets voor tienen binnen en om 2 over tien klaar. Lang leve Ideal! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: tips? |
|
Wat een teken van liefde Boemba en XXL... Ik ook van jullie. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
@ steelboy Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sta nu in 2 wachtrijen na een tip van Rajackar, die 2e gaat beduidend sneller.... Boeiender |
|
quote: bij livenation of ticketservice? waarom zeggen ze dan 10:00 uur? en waarom werd de link dan pas om 10:01 actief op livenation? |
|
die gaat hier naar het punt waar de eerste al zat. Reageert wsl op IP? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |