|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerst nog maar eens zien wanneer ze komen. In 18 maanden tijd zitten daar ook 2 winters bij in dus dan kan Utrecht of een jodenstadion met gesloten dak ook zo maar eens een optie zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Doe maar in Gelredome. Mooi dicht bij huis. Was dat trouwens alweer in 1991, Monsters Of Rock? Damn, we worden oud... Bareuh... |
|
quote: AC/DC's meest suceesvolle album met afstand is "back in black" gevolgd door "Highway to Hell". halverwege de jaren 80 zijn ze behoorlijk teruggevallen qua plaatverkoop met albums als "Fick of the switch", "Fly on The Wall" en "Blow Up Your Video"(allemaal orima albums IMO trouwens!). Tuurlijk scoorden ze weer een grote hit van het album "The Razors Edge" maar AC/DC was eigenlijk toen al een beetje afgeschreven, maar dankzij "Thunderstruck" en in mindere mate "Money Talks" waren ze ineens toch weer succesvol. Feit blijft dat ze bijna nooit festivals doen. |
|
quote: Volgens mij is er met de "officiele" geboortedatum van Angus gekloot omdat het moest lijken alsof hij nog een "schoolboy" was gedurende de eerste jaren dat ze voornamelijk een Australisch fenomeen waren. Ik geloof dat hij in werkelijkheid 4 jaar ouder is ofzo. Tja het zou nog wel moeten lukken maar Brian is wel echt oud hoor, energie heeft hij nog genoeg maar 5 shows in de week trok ie op de SUL tour al niet meer, ik heb ze toen in gent gezien wat dacht ik het openingsoptreden was van het europese gedeelte van de tour en toen zong ie fantastisch (net een dikke week "rust" gehad) maar in Utrecht was het al pakken minder. Maar goed ik hoop het AC/DC is altijd mijn favoriete band geweest, ze waren de eerste die me uberhaupt voor muziek konden interesseren, pure energie. Later ga je je op andere dingen concentreren maar dan blijkt weer hoe goed ze eigenljik zijn als je weer zo'n ouwe plaat pakt. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 30-07-2008 8:56] |
|
[quote]Op 29 juli 2008 17:42 schreef blonde rockgod het volgende: Euh, waar baseer je dit op? [edit] Gek, ik ken helemaal niemand die AC/DC metal vind... Het is altijd rock geweest, of hardrock. En zonder Bon Scott is het ook al helemaal geen interessante band meer. quote] Vroeger werd het toch echt onder de noemer "heavy metal" verstaan, evenals bands als UFO, fastway, Scorpions etc etc. de term "Classic Rock" is echt iets van de laatste paar jaar. Evenals die hele verzuiling in subgenres dat is ook pas sinds eind jaren 80. Ik vind ze met Brian overigens net zo goed, hij heeft door zijn sympathieke en bescheiden opstelling Bon zeer adequaat vervangen, ik vind het DE grote charme van AC/DC dat ondanks dat ze waarschijnlijk de grootste rockband ter wereld zijn ze nooit vervallen zijn in mediasoaps en rockstergedrag. |
|
quote: dat is absoluut een feit! |
|
quote: Ik ben ook benieuwd, het gelredome zou ook een optie zijn. Maar wat mij betreft is de Heineken Music Hall al groot genoeg, ik heb het niet zo op die giga optreden. Ik ben in 2001 naar de show in Parijs geweest in het Stade de France, dat was wel indrukwekkend maar je staat wel heel erg in de verte te kijken. |
|
IK ga dr wel proberen bij te zijn.. |
|
Heb ACDC 1 keer live gezien in Utrecht maar vond het toen niet meevallen het was ook donders druk daar. see you at occultfest! |
|
Gaaf! |
|
Mede dankzij deze band ben ik in het straatje ''metal'' teruggekomen. Lijkt me erg gaaf om deze band een keer live te zien. |
|
Tering gaaf!!! Against God and Government |
|
Nice, nice, nice! Die band wil ik nog eens mee maken. Woonde die gitarist niet in NL omdat die met een Nederlandse getrouwd is? |
|
Aii.. de laatste keer dat ik ze zag was tijdens Monsters Of Rock 1988??? Of zoiets, wordt gestadig aan weers tijd dat ik weer ga zien. |
|
quote: klopt, Angus Young woont in Aalten... |
|
quote: Ja hij woont in Aalten, hier staan wat foto's van zijn huis: http://www.cbmontage.nl/acdc/index1.html |
|
ach het beste is wanneer ze gewoon weer naar utrecht komen, ze weten de weg en het ligt mooi centraal liefst in de winter, want dan houdt het publiek tenminste zijn kleren aan. en het zou mooi zijn wanneer de kaartjes voor tussen de 200 en de 300 euro in de verkoop gingen, dat houdt de paupers een beetje buiten [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 31-07-2008 11:53] |
|
quote: grappig dat je het zegt, in 1996 op de "ballbreaker tour" werd een vriend vamme ernstig ziek en kon niet mee en zijn vriendin ging ook niet. Ik had dus wtee kaarten over, voordat ik de auto uit was op het parkeerterrein van de Jaarbeurs stonden er 3-4 mensen naast mijn portier of ik nog tickets had, beetje beduusd accepteerde ik fl. 100.- per kaart van iemand (aanschafprijs van fl. 55.-). 200 m verderop stond die oplichter ze voor fl. 400.- verder te verkopen hahaha! ik geloof dat er nog zeker een 2 a 4,000 man buiten stond die geen kaarten hadden dus het was prijsschieten daar. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 31-07-2008 12:30] |
|
ik ga ook echt wel in de rij liggen.. en meer dan twee kaarten meenemen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ah kijk dan weet ik bij wie ik een kaart kan kopen |
|
quote: Haha, da's hier 9 km verderop.. DEBIEL groot huis, MIDDEN in een woonwijk! Schijnt dat hij zelfs heeft geprobeerd een tunnel aan te leggen onder de straat door, van zijn huis naar het gastenverblijf, maar dat de gemeente daar een stokje voor stak Kennis van mij werkt bij het bouwbedrijf dat het huis heeft gebouwd, die hebben 12 nieuwe werknemers aan kunnen nemen voor 2 jaar, alléén voor dit project Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ja ik verwacht ook van oude rolling stones' achtige taferelen maar die hebben hun eigen markt kapot gemaakt... ac/dc weet goed om te gaan met schaarste maar ook daarom mag van mij de prijs flink omhoog |
|
quote: we zien het wel bij cribs keer wat anders dan een patserige inwisselbare neger |
|
het is inderdaad een erg groot (en mooi) huis maar vergeleken bij die belacheljike woningen van rocksterren in de US valt het nog bescheiden uit. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |