|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jajaja, zal zo eens kijken of die vlieger op gaat... Boeiender |
|
was het bij andere landen ook met eenlimiet van 2? die waren binnen 10 minuten uitverkocht... |
|
ben nu aan het bestellen *duimduim*, helaas ook weer een wachtrij nu, kon in ieder geval vak DD selecteren. Beter iets dan niets! |
|
quote: Het was door AC/DC wel verplicht om online te verkopen het aantal weet ik niet... Lijstje: Staalman Enforcer "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: vak dd? |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG, ok, het zijn zitplaatsen maar ik heb 2 kaarten. Fuck overmatig gebruik van smilies. Vak DK [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-10-2008 11:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dit is wel belachelijk moet ik zeggen 1 uur en 11 minuten wachten op een database... het zijn toch maar 10.000 kaarten? |
|
quote:Samen gaan? |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
belachelijk idd. Ben je dr op tijd bij kun je nog alleen maar zit plaatsen krijgen. Als je al kaarten kan krijgen. |
|
staanplaatsen uitverkocht dus? dan zou ik eigenlijk wachten op een extra concert doen ze bij alle landen maar waarschijnlijk weer niet bij nederland.... |
|
zijn dat zitplaatsen op nr? |
|
quote: Het tourschema zit er niet uit alsof er nog een datum bij komt.. De heren hebben veel herstel dagen nodig! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Jep Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ze al bij de zitplaatsen zijn vraag ik me af of ik er nog bij kom. Extra kut omdat ik net al bijna aan het einde zat en dus opeens terug gezet was. |
|
quote:Ach, tegenwoordig heb je Cera... |
|
Ik merk het alweer, half nederland is aant bellen voor een kaartje. Ik hou het wel bij de live dvd . Iig, veel plezier voor de gene die gaan The trend is dead. |
|
quote: +1, net nog een klein stukkie, en BAM, weer helemaal leeg die balk. Boeiender |
|
liep die blauwe balk bij jullie dan ook zo traag? |
|
bellen? Nee hoor, die zitten allemaal gefrustreerd achter internet [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-10-2008 11:17] |
|
quote: compleet belachelijk. Maar kom op ruckie ff die pik in je broek en kleren aan en dan ff bij de frs checken |
|
quote: Bij mij wel ja... en dan ben je op het einde.... Klotezooi. Boeiender |
|
quote: rot op, had jij kaarten via de frs? |
|
quote: ze komen van de zomer terug hopelijk niet in de goffert maar waarschijnlijk wel |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |