IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : AC/DC worldtour !!!!!!! Vorige pagina
Snark
Usericon van Snark
Posted 14-03-2009 11:08 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

laat t duidelijk zijn t was een dik feest!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-03-2009 11:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2009 10:05 schreef Rotzak het volgende:
Dat meen je niet?

Helaas wel, vrouw zit richting einde zwangerschap en is al rolstoel gebonden. Tja, dan kies ik toch voor het gezin.. Jammer, wellicht dat ik de Arena maar op ga zoeken.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Snark
Usericon van Snark
Posted 14-03-2009 11:13 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2009 11:11 schreef Staalman het volgende:
Helaas wel, vrouw zit richting einde zwangerschap en is al rolstoel gebonden. Tja, dan kies ik toch voor het gezin.. Jammer, wellicht dat ik de Arena maar op ga zoeken.

er waren ook zitplaatsen....

Snark
Usericon van Snark
Posted 14-03-2009 11:26 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

in 't kort: hard, erg hard...

uitgebreiderder: Met het antwoord op de achtergrond en dankzij de fijne uitleg van de medewerkster over waar de garderobe was een rondje gelopen te hebben op de eerste verdieping zag ik al dat we het met de zitplaatsen niet erg nauw hoefde te nemen. We hadden immers plekken op BL (bijna achter het podium!) en waren niet van plan daar te gaan zitten... Na een gedegen onderzoek namen wij plaats ergens halverwege de toko vanwaaruit we een perfect zicht hadden op alles wat er op t podium zou gaan gebeuren.

De lichten gingen uit en het videoscherm liet een animatiefilm ziet van meneer Angus in een trein met een tweetal dames die hem op de koffie vroegen. De trein bleek een 'rock n roll trein' te zijn en was met helse snelheid als een bezetene op weg naar Ahoy. Gelukkig wist Angus net op tijd uit de trein te springen en nadat deze met een dikke teringklap ahoy binnendenderde en de achterwand van het podium verpletterde kwam Angus poolshoogte nemen en had voor t gemak de hele band meegenomen.

Het was vanaf toen hel op aarde maar de 'hel is geen slechte plek om te zijn'! ACDC was 'terug, in zwart' gekleed en zong liedjes over 'grote Jan' en over 'smerige dingen die smerig goedkoop' waren en klonken zo gretig als 'honden die een bot krijgen'. Soms leek het of Angus in de rock n roll 'vlammenzee neergeschoten' was of door de 'Bliksem geraakt'. Hij tolde heen en weer en alsof t podium van 'zwart ijs' gemaakt was gleed de beste man op z'n rug en op zn knieen van links naar rechts. Z'n 'jack' had hij inmiddels uit en Brian zocht intussen uit hoe t zat met de 'helse klok' en de klepel.

Alles 'knalde en klonk spannend'. Toen de 'oorlogsmachine' op volle sterkte draaide 'mocht alles' en zag t er naar uit dat 'ze ons de hele nacht zouden laten schokken'. Geschrokken van de enorme dame achter het podium schudde zo Angus driftig met z'n hoofd dat hij z'n 'enorme hoeveelheid roos' terplekke kwijtraakte. De conclusie van de avond: 'Laat er altijd rock zijn', ook al is t een 'snelweg naar de hel!'

Met knallende kanonnen en een geluidsmuur zo hard als 'ongeveer een steen bracht de band ons een afscheidsgroet' waarop het publiek schreeuwend hun eerbetuiging gaf.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-03-2009 12:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kortom.

Geslaagd avondje waarop naast de nodige aandacht voor de nieuwe ploat de klassiekers een belangrijk deel van de set vormen.

Toegegeven, de heren zijn niet de jongste meer en Brian Johnson beweegt zich onderhand voort alsof hij nodig aan een rollator toe is maar de energie die Angus nog uitstraait maakt dit ruimschoots goed. Voor de rest een vrij ingetogen band die gewoon doet wat ze moet doen.

Rock en Roll maken.

In een tijd waarin het allemaal schijnt te moeten draaien om techniek en snelheid maken deze heren pijnlijk duidelijk dat het uiteindelijk toch allemaal gewoon om de éénvoud draait. De schoonheidsfoutjes hier en daar neem ik persoonlijk dan ook graag voor lief.

Wat mij betreft hulde voor dit prima optreden.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Snark
Usericon van Snark
Posted 14-03-2009 12:12 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

en hopen dat de drummer snel sterft ...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2009 12:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2009 20:05 schreef ghoulliette het volgende:
jeej morgen is het zover!!!!

You've got the jack! Dat was jij toch, op 't videoscherm? Haha!

Het was gaaaaaaaf gisteravond!! Inderdaad hoefde je het met de zitplekken niet zo nauw te nemen, wij hadden plekken op de tweede ring maar zijn gewoon op de eerste ring bij vrienden gaan staan. Mooie setlist, het was genieten!

Het enige jammere was overigens dat o.a. bij 'Thunderstruck' de zang verloren ging in het gitaargeweld. Maar goed, dat mocht de pret niet bederven, heb alles fantastisch kunnen zien, wat een goede zaal is Ahoy toch!

..."Hate can only create more hate"...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-03-2009 15:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2009 12:43 schreef Immortella het volgende:
You've got the jack! Dat was jij toch, op 't videoscherm? Haha!

Ja, OMG! Schaamde me echt dood! Lekker nummer om met je bakkes op het grote scherm te komen! Gelukkig kwam vlak na mij een lelek mokkel dat haar verlepte tetten liet zien.... Dan viel het wel weer mee (of juist niet?!)

De Show zelf was echt onwijs gaaf! Vond Brian best goede moves busten! Veel enthusiasme enzo. Gewoon een leuke swingende opa :D
Wat is die Angus trouwens klein! Niet normaal. Wel mad props voor die man: de hele avond kei hard doorgaan zonder een echte pauze.

Die "catwalk" was geniaal, hierdoor kon ik, ondanks dat ik helemaal niet vooraan stond (bij het podium) toch vooraan staan, en alle grijze borstharen van dichtbij aanschouwen. Nu pijn in mijn keel en een piep in mijn oor. Verder wil ik alle automobilisten die de rechter baan niet durfden te gebruiken erg bedanken, denk dat het me zo'n 30 minuten heeft gescheelt dat ik iedereen kon inhalen

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 14-03-2009 16:53 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

oei...goed dat ik thuis was rond Schaft-tijd

10.10.1942 - 20.11.2011

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2009 16:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

een waarlijke dijenkletser

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-05-2009 19:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Germany's The Local reports that a concert by Anglo-Australian hard rockers AC/DC in Munich on Friday (May 15) drew over 100 noise complaints by irate neighbors, police reported Sunday.

Complaints came from as far as Unterhaching, a suburb almost 20 kilometers (12 miles) away from the stadium. Police said the neighbors complained about "overly-loud music" that violated local noise ordinances.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=120255

20 km

Daar geloof ik dus geen ruk van.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com