|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
dat word een inderdaad een gevecht om kaartjes maar vergeet niet dat ze in Ahoy optreden dus in principe kaarten genoeg. als je maar op tijd bent www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Met AC/DC is ook "het grote Ahoy" snel uitverkocht. Dus kaarten genoeg??? Ja, tot 1 over 10 zaterdag |
|
Wij gaan een poging wagen om hier aanwezig te zijn: http://nl.livenation.be/agenda/evenement.asp?pid=1138 Kaartjes voor het concert gaan vanaf woensdag 15 oktober om 8 uur in verkoop en kosten 44 en 64 euro, inclusief servicekosten. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-10-2008 18:58] |
|
quote: hou ons op de hoogte ben heel benieuwd of dat livenation het houdt... |
|
quote: Oef, ben ik even blij dat ik technisch tekenaar ben en internet heb op mijn werk, dan kan ik woensdag om 8 uur stipt al proberen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wat een ophef eigenlijk over een tour..begreep dat van Led Zeppelin (mijn favoriete klassieke rockband) ook al niet... |
|
Wat raar dat zo'n stadionband tegenwoordig slechts in de Ahoy speelt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: houdt het intiem hè |
|
quote: Dan zul je het ook nooit snappen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hier gingen de kaarten maandag in voorverkoop. Het gehele kaartverkoop systeem was out of order omdat iedereen massaal tickets ging bestellen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: En waar is hier? Ik heb de hoop voor kaarten al opgegeven... |
|
quote:Noorwegen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: En dan die AC/DC hype die momenteel op radio 3 hoogtij viert. Kotsmisselijk word je ervan. Ik zit er sterk over te denken om toch maar 1 van de Duitse optredens mee te pakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: die zijn al uitverkocht maar ik vraag het me ook af welke doorsnee nederlander kent nu meer van ac/dc dan thunderstruck en whole lotta rosie? waarom betalen die 60 euro voor een band die ze nauwelijks kennen? en waarom nu? ze hebben al decennia lang geen hit meer gehad? in 1996 en 2000 traden ze op in de veel kleinere prins van oranjehal in utrecht en toen wsa het welliswaar uitverkocht, maar niet binnen een dag, week, maand. 1996 was geloof ik pas op de avond zelf uitverkocht. en toen lag thunderstruck nog vers in het geheugen. vraag het me de laatste tijd sowieso af. er zijn zoveel festivals, die ontzettend hoge prijzen vragen en die nog uitverkocht raken ook. mojo heeft nog nooit zo goed gedraaid. jammer dat zij geen aandelen uitbrengen. ik ben toch echt benieuwd naar de marketingmechanismen achter deze ontwikkeling... |
|
quote:Het kost hier tussen rond de 70 euro een kaartje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
het was 11 minuten zodadelijk wordt dat natuurlijk 11 seconden... ik ben wel benieuwd naar die jongen in belgië die via livenation tickets gaat kopen... |
|
60 euro keer 30.000 man is trouwens 1,8 miljoen laten we zeggen dat iedereen twee drankjes drinkt, dan is dat een drankomzet van 2,50 keer 2 keer 30k= 150.000 stel dat 1 op de tien een t-shirt koopt (30 euro?): 90.000 geven we op een avondje toch een dikke twee miljoen uit... |
|
Is er een nieuwe gedeelte open bij Ahoy'? Volgens mij kunnen d'r 'slechts' 10.000 man in. AC/DC altijd leuk...van Rijnhal via Goffert Stadion naar Ahoy' 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Haha er is nu al geen doorkomen aan op de bestelsite's. Laat staan morgenvroeg. Ik houd het lekker bij de dvd van AC/DC. |
|
quote: Simpel; ze zijn oud; wil je erbij zijn, dan moet je het nu doen, want dit kon wel eens hun laatste tour zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat verklaart niet waarom pinkpop, lowlands en wacken uitverkocht raken en in 2000 gingen er ook al geruchten dat ac/dc er mee zou kappen... |
|
quote: servers busy... dat voorspelt weinig goeds voor zaterdag... |
|
JOEPIE Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:heb je een kaartje? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |