IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : AC/DC worldtour !!!!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
htheripper
Usericon van htheripper
Posted 13-10-2008 14:25 by htheripper Wijzig reactieProfiel van htheripperQuote dit berichthttp://www.metalkrant.net

dat word een inderdaad een gevecht om kaartjes maar vergeet niet dat ze in Ahoy optreden dus in principe kaarten genoeg. als je maar op tijd bent

www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland.

immortality
Usericon van immortality
Posted 13-10-2008 18:55 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Met AC/DC is ook "het grote Ahoy" snel uitverkocht. Dus kaarten genoeg??? Ja, tot 1 over 10 zaterdag

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-10-2008 18:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Wij gaan een poging wagen om hier aanwezig te zijn: http://nl.livenation.be/agenda/evenement.asp?pid=1138

Kaartjes voor het concert gaan vanaf woensdag 15 oktober om 8 uur in verkoop en kosten 44 en 64 euro, inclusief servicekosten.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-10-2008 18:58]

##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 19:42 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2008 18:56 schreef 6sic6 het volgende:
Wij gaan een poging wagen om hier aanwezig te zijn: http://nl.livenation.be/agenda/evenement.asp?pid=1138

Kaartjes voor het concert gaan vanaf woensdag 15 oktober om 8 uur in verkoop en kosten 44 en 64 euro, inclusief servicekosten.

hou ons op de hoogte
ben heel benieuwd of dat livenation het houdt...

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-10-2008 21:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:

Oef, ben ik even blij dat ik technisch tekenaar ben en internet heb op mijn werk, dan kan ik woensdag om 8 uur stipt al proberen

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-10-2008 0:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wat een ophef eigenlijk over een tour..begreep dat van Led Zeppelin (mijn favoriete klassieke rockband) ook al niet...

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 14-10-2008 0:04 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 0:03 schreef Spirit In Black het volgende:
wat een ophef eigenlijk over een tour..begreep dat van Led Zeppelin (mijn favoriete klassieke rockband) ook al niet...

ik snap ook niet waarom iedereen daar nou heenwil

ik wil er heen en dat zou voldoende moeten zijn

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2008 0:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat raar dat zo'n stadionband tegenwoordig slechts in de Ahoy speelt...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 14-10-2008 0:14 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 0:13 schreef Mutilator het volgende:
Wat raar dat zo'n stadionband tegenwoordig slechts in de Ahoy speelt...

houdt het intiem hè

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-10-2008 6:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
...begreep dat van Led Zeppelin (mijn favoriete klassieke rockband) ook al niet...

Dan zul je het ook nooit snappen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-10-2008 10:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Hier gingen de kaarten maandag in voorverkoop. Het gehele kaartverkoop systeem was out of order omdat iedereen massaal tickets ging bestellen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-10-2008 10:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 10:22 schreef Cadaveria het volgende:
Hier gingen de kaarten maandag in voorverkoop. Het gehele kaartverkoop systeem was out of order omdat iedereen massaal tickets ging bestellen.

En waar is hier?

Ik heb de hoop voor kaarten al opgegeven...

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-10-2008 10:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 10:29 schreef Mark Z het volgende:
En waar is hier?

Ik heb de hoop voor kaarten al opgegeven...
Noorwegen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-10-2008 16:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:

En dan die AC/DC hype die momenteel op radio 3 hoogtij viert. Kotsmisselijk word je ervan.
Ik zit er sterk over te denken om toch maar 1 van de Duitse optredens mee te pakken.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 14-10-2008 16:31 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 16:18 schreef XXL het volgende:
En dan die AC/DC hype die momenteel op radio 3 hoogtij viert. Kotsmisselijk word je ervan.
Ik zit er sterk over te denken om toch maar 1 van de Duitse optredens mee te pakken.

die zijn al uitverkocht

maar ik vraag het me ook af
welke doorsnee nederlander kent nu meer van ac/dc dan thunderstruck en whole lotta rosie? waarom betalen die 60 euro voor een band die ze nauwelijks kennen?

en waarom nu?

ze hebben al decennia lang geen hit meer gehad?
in 1996 en 2000 traden ze op in de veel kleinere prins van oranjehal in utrecht en toen wsa het welliswaar uitverkocht, maar niet binnen een dag, week, maand. 1996 was geloof ik pas op de avond zelf uitverkocht. en toen lag thunderstruck nog vers in het geheugen.

vraag het me de laatste tijd sowieso af. er zijn zoveel festivals, die ontzettend hoge prijzen vragen en die nog uitverkocht raken ook. mojo heeft nog nooit zo goed gedraaid. jammer dat zij geen aandelen uitbrengen. ik ben toch echt benieuwd naar de marketingmechanismen achter deze ontwikkeling...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-10-2008 16:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
The first show on the Black Ice Tour sold out in four minutes, so you will have to hurry if you want to experience the biggest concert in Oslo this winter!
Het kost hier tussen rond de 70 euro een kaartje.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 14-10-2008 17:16 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

het was 11 minuten

zodadelijk wordt dat natuurlijk 11 seconden...

ik ben wel benieuwd naar die jongen in belgië die via livenation tickets gaat kopen...

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 14-10-2008 17:35 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

60 euro keer 30.000 man is trouwens 1,8 miljoen

laten we zeggen dat iedereen twee drankjes drinkt, dan is dat een drankomzet van 2,50 keer 2 keer 30k= 150.000

stel dat 1 op de tien een t-shirt koopt (30 euro?): 90.000

geven we op een avondje toch een dikke twee miljoen uit...

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 14-10-2008 21:24 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Is er een nieuwe gedeelte open bij Ahoy'?

Volgens mij kunnen d'r 'slechts' 10.000 man in.

AC/DC altijd leuk...van Rijnhal via Goffert Stadion naar Ahoy'

10.10.1942 - 20.11.2011

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-10-2008 22:47 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Haha er is nu al geen doorkomen aan op de bestelsite's. Laat staan morgenvroeg.

Ik houd het lekker bij de dvd van AC/DC.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-10-2008 8:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 oktober 2008 16:31 schreef ##**Boemba**## het volgende:
die zijn al uitverkocht

maar ik vraag het me ook af
welke doorsnee nederlander kent nu meer van ac/dc dan thunderstruck en whole lotta rosie? waarom betalen die 60 euro voor een band die ze nauwelijks kennen?

en waarom nu?

ze hebben al decennia lang geen hit meer gehad?
in 1996 en 2000 traden ze op in de veel kleinere prins van oranjehal in utrecht en toen wsa het welliswaar uitverkocht, maar niet binnen een dag, week, maand. 1996 was geloof ik pas op de avond zelf uitverkocht. en toen lag thunderstruck nog vers in het geheugen.

vraag het me de laatste tijd sowieso af. er zijn zoveel festivals, die ontzettend hoge prijzen vragen en die nog uitverkocht raken ook. mojo heeft nog nooit zo goed gedraaid. jammer dat zij geen aandelen uitbrengen. ik ben toch echt benieuwd naar de marketingmechanismen achter deze ontwikkeling...

Simpel; ze zijn oud; wil je erbij zijn, dan moet je het nu doen, want dit kon wel eens hun laatste tour zijn.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 15-10-2008 8:27 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 8:08 schreef Mutilator het volgende:
Simpel; ze zijn oud; wil je erbij zijn, dan moet je het nu doen, want dit kon wel eens hun laatste tour zijn.

dat verklaart niet waarom pinkpop, lowlands en wacken uitverkocht raken

en in 2000 gingen er ook al geruchten dat ac/dc er mee zou kappen...

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 15-10-2008 8:31 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:

servers busy...

dat voorspelt weinig goeds voor zaterdag...

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-10-2008 8:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

JOEPIE

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-10-2008 8:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 8:44 schreef Beli Mawr het volgende:
JOEPIE
heb je een kaartje?

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com