|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: lekkere betrouwbare site......dat zijn die honden die speculeren op lucht. |
|
quote: Van mij was het een geintje hoor.... Die dekselse Snark had een bod van dik 2.0000 euro op mijn naam gedaan op Marktplaats... Boeiender |
|
quote: Hehehe, en dan deze ads erbij: quote: Boeiender |
|
quote: Kijk, nu hebben we de naam van een schuldige! Aanpakken die gast! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
edit. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-10-2008 12:12] Fuck the world and fuck you |
|
KLIK Deze is dan wel weer leuk |
|
quote: Haha, geniaal! |
|
quote: |
|
quote:dat is de naam van diegene die het stukje heeft geschreven |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Doing a Beli. |
|
@ Nimbus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Trouwens, poltical? |
|
Waar heb je het over? *kuch* </innocent> Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Haha, slimpie. |
|
AC/DC's UK Fans Getting Ripped Off By Internet Ticket Touts - Oct. 18, 2008 Daily Star reports that tickets to AC/DC's sold-out tour of Britain are being sold on eBay and other web re-sale outlets for up to five times the original selling price. Within half an hour of the start of selling for two shows at London's O2 Arena in April, one at the LG Birmingham Arena and one at Manchester Arena, eBay was advertising tickets. Some fans were forced to part with £410 (approximately $709) for a pair of London seats with a face value of £45 (approximately $78). http://www.dailystar.co.uk/playlist/view/55193/AC-DC-fans-gig-rip-off/ Ah, gelukkig gebeurt het niet alleen hier in nederland. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
blijft vreemd waarom mojo zegt tegen zwarthandel te zijn en er alleen maar domme dingen tegen doet waarom zet je niet gewoon op het kaartje dat die niet doorverkocht mag worden? dan kun je speurders, ebay en marktplaats dwingen om al die advertenties te verwijderen... |
|
Ik blijf voor kaarten op naam. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: dat natuurlijk ook maar zeggen dat je tegen doorverkoop bent en dat niet even op het kaartje zetten, veronderstelt dat ze gewoon niet zo serieus tegen zwarthandel zijn wanneer een concert al is uitverkocht viel mij op dat ze veel fanatieker zijn wanneer een concert nog niet is uitverkocht en arme drommels hem onder de reguliere prijs willen verkopen dan zetten ze overal borden neer dat de goedkopere kaartjes hoe dan ook vals zijn... |
|
Doorverkopen is slecht te controleren en je dupeert mensen die van kaarten af moeten omdat ze verhinderd zijn. Toegegeven, dat duperen heb je ook bij kaarten op naam maar daar moet een mouw aan te passen zijn. Retour naar het officiele verkooppunt en opnieuw in de verkoop bijvoorbeeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ja natuurlijk, maar je kunt het massale van ebay en marktplaats daarmee wel uitbannen. die moeten dat soort advertenties gewoon weigeren. zijn ze (min of meer) verplicht. en dat doen ze ook. quote: ik heb twee keer in mijn leven kaarten moeten retourneren en dat ging gewoon deden ze niet moeilijk over maar dat is lang geleden en wellicht dat ze nu dan alleen de reserveringskosten kwijt zijn... daarnaast is het misschien ook geen schande dat je je geld dan gewoon kwijt bent dat ben je bij een gemiste vakantie ook |
|
quote: Daar heb je verzekeringen voor en dat je zou voor tickets (in de vorm van een kleine toeslag) ook kunnen hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Volgens mij kun je tegenwoordig, net als bij vakanties, een annuleringsverzekering afsluiten voor je tickets. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: volgens mij bestaat dat al voor de 100 euro plus festivals tja prima |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |