IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : AC/DC worldtour !!!!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-10-2008 2:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 oktober 2008 18:26 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, mooi man! 2 kaartjes voor 200 euro vind ik nog wel te doen!

Uiteraard.

.

..

...

Wat een geld. Was dan eerder gegaan. En dan heb ik het vooral tegen meneer N en andere 30 plussers. En als je al eerder bent gegaan. Dan vraag ik me af: waarom?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-10-2008 8:51 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 19 oktober 2008 0:05 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nope

http://www.ticket2.nl/acdc-nederland-p-1565.html

lekkere betrouwbare site......dat zijn die honden die speculeren op lucht.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-10-2008 11:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 oktober 2008 2:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Uiteraard.

.

..

...

Wat een geld. Was dan eerder gegaan. En dan heb ik het vooral tegen meneer N en andere 30 plussers. En als je al eerder bent gegaan. Dan vraag ik me af: waarom?

Van mij was het een geintje hoor.... Die dekselse Snark had een bod van dik 2.0000 euro op mijn naam gedaan op Marktplaats...

Boeiender

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-10-2008 11:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Bestelsite urenlang vertraagdKaartverkoop AC/DC loopt uit op debacle door Jeroen Ketelaars

ARNHEM - De kaartverkoop voor het inmiddels uitverkochte optreden van de Australische hardrockgroep AC/DC, in maart 2009 in Rotterdam, is voor veel fans van de rockband uitgelopen op een bittere teleurstelling.

Urenlang was het onmogelijk om op de website te komen waar de kaartjes gekocht moesten worden, terwijl handelaren die wél kaarten wisten te bemachtigen die meteen voor enorme bedragen weer in de verkoop deden.

"Op deze manier vissen de gewone fans achter het net. Een kaartje kost normaal gesproken 60 euro, maar nu moet je twee- of driehonderd euro neertellen", zegt de Arnhemse AC/DC-fan Olaf van Poorten.

Voor de deur

Om zeker te zijn van een felbegeerd concertkaartje zat Van Poorten (35) samen met enkele vrienden ruim voordat de verkoop gisterochtend om 10 uur van start ging al achter zijn computer. Uren later is hij nog geen stap verder. "Als je bij de VVV voor de deur ligt, heb je tenminste nog enig zicht op wat er gebeurt. Nu zie je niets en weet je niets. Je wordt gewoon in een virtuele wachtrij geplaatst."

Fans van de band die hits scoorde met nummers als 'Whole lotta Rosie' en 'Highway to Hell', hebben jaren moeten wachten om de rockers weer eens in Nederland aan het werk te kunnen zien. Zij keken dan ook reikhalzend uit naar het concert in de Rotterdamse Ahoy.

Juist om zwarthandel tegen te gaan, had organisator Mojo Concerts besloten om de kaartjes alleen via internet te verkopen. "Wij zijn er ook teleurgesteld over", zegt Rob Trommelen van Mojo. "We gaan de verkoop evalueren, maar ik vrees dat je dit soort dingen nooit helemaal kunt ondervangen. De vraag naar de kaartjes is nu eenmaal vele malen groter dan het aanbod. Ik ben hier niet blij mee."

Extra concert

Toch kan Trommelen de AC/DC-fans misschien nog wat hoop bieden: "Er wordt over gesproken om de groep in de zomer voor een groter, extra concert naar Nederland te halen. Ik sluit niet uit dat dat gaat gebeuren."

Hehehe, en dan deze ads erbij:
quote:
Ads door Google
Concert AC/DC vanaf 190€
Bestel nu veilig je kaarten voor het concert van AC/DC in Rotterdam
www.4alltickets.nl/ACDC
AC/DC in Ahoy Rotterdam
Bestel uw kaarten nu online. Order your tickets now.
Tickets4U.eu/ACDC
Ac Dc?
In Concert 2009 Nederland / Belgie Kaarten vanaf € 189,- Bestel nu!
www.PePeTickets.nl/AC/DC_Tickets

Boeiender

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-10-2008 11:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Bestelsite urenlang vertraagdKaartverkoop AC/DC loopt uit op debacle door Jeroen Ketelaars

Kijk, nu hebben we de naam van een schuldige! Aanpakken die gast!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 12:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

edit.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-10-2008 12:12]

Fuck the world and fuck you

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 19-10-2008 14:14 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

KLIK
Deze is dan wel weer leuk

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Temmink
Usericon van Temmink
Posted 19-10-2008 14:17 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 14:14 schreef rajackar het volgende:
KLIK

Haha, geniaal!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-10-2008 14:21 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 14:14 schreef rajackar het volgende:
KLIK

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-10-2008 15:14 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 19 oktober 2008 11:56 schreef Sater het volgende:
dat is de naam van diegene die het stukje heeft geschreven

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-10-2008 15:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-10-2008 18:15 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Doing a Beli.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-10-2008 18:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

@ Nimbus

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-10-2008 18:23 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Trouwens, poltical?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-10-2008 18:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Waar heb je het over? *kuch* </innocent>

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-10-2008 18:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 11:56 schreef Sater het volgende:

Haha, slimpie.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2008 22:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

AC/DC's UK Fans Getting Ripped Off By Internet Ticket Touts - Oct. 18, 2008

Daily Star reports that tickets to AC/DC's sold-out tour of Britain are being sold on eBay and other web re-sale outlets for up to five times the original selling price.

Within half an hour of the start of selling for two shows at London's O2 Arena in April, one at the LG Birmingham Arena and one at Manchester Arena, eBay was advertising tickets.

Some fans were forced to part with £410 (approximately $709) for a pair of London seats with a face value of £45 (approximately $78).

http://www.dailystar.co.uk/playlist/view/55193/AC-DC-fans-gig-rip-off/

Ah, gelukkig gebeurt het niet alleen hier in nederland.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 19-10-2008 23:35 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

blijft vreemd waarom mojo zegt tegen zwarthandel te zijn en er alleen maar domme dingen tegen doet

waarom zet je niet gewoon op het kaartje dat die niet doorverkocht mag worden?
dan kun je speurders, ebay en marktplaats dwingen om al die advertenties te verwijderen...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2008 23:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik blijf voor kaarten op naam.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 19-10-2008 23:41 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 23:37 schreef XXL het volgende:
Ik blijf voor kaarten op naam.

dat natuurlijk ook

maar zeggen dat je tegen doorverkoop bent en dat niet even op het kaartje zetten, veronderstelt dat ze gewoon niet zo serieus tegen zwarthandel zijn wanneer een concert al is uitverkocht

viel mij op dat ze veel fanatieker zijn wanneer een concert nog niet is uitverkocht en arme drommels hem onder de reguliere prijs willen verkopen

dan zetten ze overal borden neer dat de goedkopere kaartjes hoe dan ook vals zijn...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2008 23:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Doorverkopen is slecht te controleren en je dupeert mensen die van kaarten af moeten omdat ze verhinderd zijn.

Toegegeven, dat duperen heb je ook bij kaarten op naam maar daar moet een mouw aan te passen zijn.
Retour naar het officiele verkooppunt en opnieuw in de verkoop bijvoorbeeld.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 19-10-2008 23:54 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 23:48 schreef XXL het volgende:
Doorverkopen is slecht te controleren en je dupeert mensen die van kaarten af moeten omdat ze verhinderd zijn.

ja natuurlijk, maar je kunt het massale van ebay en marktplaats daarmee wel uitbannen. die moeten dat soort advertenties gewoon weigeren. zijn ze (min of meer) verplicht. en dat doen ze ook.

quote:

Toegegeven, dat duperen heb je ook bij kaarten op naam maar daar moet een mouw aan te passen zijn.
Retour naar het officiele verkooppunt en opnieuw in de verkoop bijvoorbeeld.

ik heb twee keer in mijn leven kaarten moeten retourneren
en dat ging gewoon
deden ze niet moeilijk over

maar dat is lang geleden
en wellicht dat ze nu dan alleen de reserveringskosten kwijt zijn...

daarnaast is het misschien ook geen schande dat je je geld dan gewoon kwijt bent
dat ben je bij een gemiste vakantie ook

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-10-2008 23:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 23:54 schreef ##**Boemba**## het volgende:
daarnaast is het misschien ook geen schande dat je je geld dan gewoon kwijt bent
dat ben je bij een gemiste vakantie ook

Daar heb je verzekeringen voor en dat je zou voor tickets (in de vorm van een kleine toeslag) ook kunnen hebben.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-10-2008 0:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Volgens mij kun je tegenwoordig, net als bij vakanties, een annuleringsverzekering afsluiten voor je tickets.

##**Boemba**##
Langdradig
Posted 20-10-2008 0:01 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 23:59 schreef ZelThoR het volgende:
Daar heb je verzekeringen voor en dat je zou voor tickets (in de vorm van een kleine toeslag) ook kunnen hebben.

volgens mij bestaat dat al voor de 100 euro plus festivals

tja

prima

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com