|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer maar helaasch, dan maar een keer naar Airbourne |
|
Ghehehe... Nja, de site geeft nu inderdaad bij alle rangen aan dat 't uitverkocht is. Kutzooi. Je kan er nu wel makkelijk doorheen komen trouwens! ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
Ik heb een ticket, joepie jee. Nu al zin in! |
|
Ik heb gewoon alsnog twee kaartjes! Hahaha, de aanhouder wint! Blijkbaar hebben we, ondanks de foutmelding, onze plek in de wachtrij wel behouden. ..."Hate can only create more hate"... |
|
en er zijn nu 50 aanbieders van kaartjes voor ac/dc op marktplaats... ja die zwarte handel hebben ze mooi omzeild... wel stoer dat er al mensen zijn die lekker 1000 euro op die kaartjes bieden. tenminste als het een geintje is. doen jullie leuk mee met de onzinbiedingen op deze kaarten? (ff frustraties er uitgooien natuurlijk) |
|
quote: check.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:haha, wat betaal je dan voor zo'n kaartje? |
|
quote: dan zou ik wel ff een onzinaccount aanmaken of zo, want anders is jouw onzinbieding gewoon rechtsgeldig... |
|
quote: ik heb een kaart voor je geregeld, tjek je mail! |
|
quote: op marktplaats vanaf 200 euro bieden |
|
quote: nope dat is ebay |
|
quote: Je pakt de zwarthandel er wel mee aan, maar je kan dan vervolgens ook VEEL langer bij de ingang staan wachten omdat ieder persoon dan op naam gecontroleerd moet worden. Wil je muilperen? |
|
@ Boemba: nee, dat is de (Nederlandse) wetgeving!! [Dit bericht is gewijzigd door w817tjes op 18-10-2008 15:10] |
|
quote: moet je sowieso al gewoon id-kaart er bij laten houden |
|
lees de gebruikershandleiding maar op marktplaats marktplaats is een grote grap waar we allemaal (dankbaar) in trappen... |
|
quote: quote: |
|
maar der zijn al honderden mensen die 1 cent onder de miljoen bieden wel leuk dat die verkopers toch nog een zaterdagmiddag druk zijn met verwijderen van biedingen maar ja koop die kaarten toch niet voor meer dan de kostprijs... |
|
quote:Terecht ook. |
|
lijkt het toch nog een beetje op werk... :-) |
|
quote: Lekker paradoxaal dat diegenen die dit soort zwarte markten het liefst zien verdwijnen degenen zijn die ze in stand houden door toch te kopen. Klinkt een beetje als een verslaving, weten dat je veel en veel te veel betaald aan de mensen die je lopen te fucken, maar het toch doen omdat je 'moet'. |
|
quote: ik snap het ook niet maar misschien zitten er grenzen aan er is wel er veel aanbod en de aanbieders zij iets te hoogmoedig. ik kijk eind februari nog wel een keer op marktplaats... bied ik zo'n 30 euro |
|
Dat valt tegen hoor. Met minder grote concerten (en dit is toch wel een gigantisch grote) gaan ze een dag van tevoren nog voor meer dan de oorspronkelijke prijs weg. Maar waarschijnlijk niet meer voor deze woekerprijzen. |
|
hoe makkelijk kan je van t ene vak naar t andere vak wandelen in dat kloterige ahoy? ik ben er twee keer geweest ( blab sabbab en iron miadion) en had beide keren staanplaatsen gewoon op de 'vloer'... weet niet meer hoe dat zat met de zetelplekken aldaar |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |