|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier maar verder zeuren dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hey een nieuw lultopic |
|
quote:Ja, maar nog geen tijd voor gehad om te beluisteren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zonde om die tijd ook aan dit album weg te gooien ja... gun je oren wat beters! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind 'm qua songs toch nog steeds erg lekker. Is de eerste plaat van Metallica in jaren die ik weer meer dan eens kan luisteren, kut-productie of niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: +1 |
|
Ik kwam deze tegen via het B9-board (en vind hem erg grappig): End of session day, Rubin works away: I'm your source of song-destruction Tunes that hurt you ear, poor sound engineer Leaving spikes on my instruction Trust me you will see Volumes all you need Dedicated to How I'll limit you Compressing faster Limit your Master Your albums sell faster With a loud Master Master Mastered by muppets, brickwalling your dreams Clipping, distorting and smashing extremes Ruined by me, you can't hear a thing Just spiking snares, and auto-tuned screams Mastered Mastered Rubins my name, and I'll hear you scream Bastard Bastard Need to mix this way, never you dismay Loud makes death magnetic clearer Gain monopoly, ritual Waves L3 Squash your tracks til its severe Gate and you will see More and more dB Dedicated to How Im killing you Compressing faster Limit your Master Your albums sell faster With a loud Master Master Mastered by muppets, brickwalling your dreams Clipping, distorting and smashing extremes Ruined by me, you can't hear a thing Just spiking snares, and auto-tuned screams Mastered Mastered Rubins my name, and I'll hear you scream Bastard Bastard Master, Master, where's the version I've been after? Bearded, Bastard, you promised only lies Blaster, Blaster, recorded on a ghetto blaster? Laughter, laughter, laughing at those highs Spike to me! Lars aint worth all that natural kick and hats Kirk adds wah without a reason Never ending phrase, Jaymz goes on for days Rob, your shirt is out of season Ill record til 5 (then) I will help you buy Sandals that suit you Now you look cool too |
|
Ik ook. |
|
Ik was al een tijdje nieuwsgierig naar wat de Veronica gids zou doen met Death Magnetic. --------- Never change a winning team. Met St.Anger maakte Metallica een wat gruizige koerswijziging, maar dat bleek geen succes. Death Magnetic klinkt als vanouds: loeistrakke gitaarriffs, striemend slagwerk en James Hetfields energieke stemgeluid. Deze band staat op eenzame hoogte binnen het genre, al had de productie wat minder gepolijst gemogen. Wij lusten deze band nog altijd rauw. ------------ Of hij is doof, of hij heeft GHIII geluisterd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Ik zeg een giertank stront in zijn oren, ik heb vandaag weer een poging gedaan om het te beluisteren in de auto... Boeiender |
|
@innerlogicmarty: erg gave songtekst! Wat weet een mainstream blad nou van metal (of van muziek in het algemeen)? Ze moeten wel meedoen met de hype gezien de verkoopcijfers; volgens De wereld draait door is DM gedebuteerd in de charts op 1 in maar liefst 26 landen; records van U2 en zelfs the Beatles worden verbroken met dit mixbaksel. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2008 22:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En dat hebben ze dan toch maar mooi voor elkaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niet mooi, wel voor elkaar. Oh, en ROFL @ mixbaksel. Boeiender |
|
quote: Straks heeft Metallica een endorsement bij Microsoft. Die is goed in duur verkopen van wanproducten. En ook daar zijn vaak de gehackte illegale versies beter dan het origineel. ctrl-alt-oehaargh YEAH oja, lol@ tekst [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 24-09-2008 22:39] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ondanks alles blijft St. Anger eh ik bedoel Death Magnetic (ze zijn ook zo moeilijk uit elkaar te halen) een kutplaat met een kut geluid.... De vergelijking met And Justice For All is mij ook een raadsel, behalve dat ze hier ook de nieuwe bassist zijn partijen niet opgenomen hebben... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 25-09-2008 16:33] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Altijd lache dat soort reviews... |
|
quote: Hm, dat vond ik ook een kutplaat met een kutgeluid, eigenlijk... Bareuh... |
|
Daar staan toch echt wel toppertjes op, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat kan. Smaken verschillen. Bareuh... |
|
quote: Zeker en vast, voor mij zijn dat: Blackened, One, To Live Is To Die en Dyers Eve. Faustian Spirit of the Earth |
|
+1, maar dan zonder one. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: = 0 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*zucht* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehehe, meligheid troef Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |