|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En vanaf deze cd werd het alleen maar erger Maar goed, ik meende ook ergens gelezen te hebben dat ze bij ander optredens heel RTL zouden spelen. Dat geeft de burger dan weer moed... |
|
quote:Haha, herkenbaar. Herinner me nog de uitzending van Vara's Vuurwerk destijds waarin voor het eerst nieuwe nummers van "de nieuwe Metallica" gedraaid gingen worden. Zat ik daar paraat met m'n cassettebandje.. wat was ik teleurgesteld toen ik die slappe midtempo meuk voorbij hoorde komen . Je voelde ook gewoon de teleurstelling van de die-hard fans die uitgenodigd waren in de studio. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En toch zoveel exemplaren verkopen. Al denk ik dat de mensen die hem toen kochten en hem wel goed vinden ondertussen al jaren en jaren gewoon popmuziek luisteren oid. Niet dat dat erg is, natuurlijk. Wel leuk om te lezen, al dat oude zeer. Hulde voor je avatar btw, Daops! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, dat kwam omdat ze een heel nieuw publiek bereikten. De 10000000 brian adamsfans etc kregen ze erbij en ze verloren 10000 thrashers. ik kan ze natuurlijk geen ongelijk geven. Maar ik hoop nog wel eesn een keer op een cd-tje oude stijl.... |
|
quote: Of van daaruit verder in de metal zijn gedoken.. Tja, als het 1 van de 1e metal cd's is die je kent, valt ie minder snel tegen quote:Dat had ik dus 5 jaar later. Inmiddels bekend met de oudere cd's en er werd een heavier album aangekondigd. Wat vervolgens uitkwam, was Load door een band die ook visueel een metamorfose had ondergaan. quote:Dat was Death Magnetic toch? Al kon die mij dus niet bekoren.. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 14-05-2012 21:45] |
|
En bedankt |
|
DM is kut. |
|
deze is heel wat mooier dan wat ome Lou en tallica hebben gedaan hier mee.. http://www.youtube.com/watch?v=In7ieVRP3zg&feature=relmfu Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zometeen live op youtube: Metallica op Rock In Rio Lisboa |
|
quote: Er waren ook mensen die vroegen of ze nog meer cd's hadden gemaakt.Als ik het goed heb begonnen ze in Ahoy toen met Creeping death.De helft van het publiek wist niet wat ze moesten verwachten. |
|
Grappig dat de echte echte oude knarren TBA zo kut vinden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoezo dan? Want kut is ie, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat een onzin bij mekaar. The Black Album is gewoon een sterk album, wel een stuk commercieler dan voorgaand werk natuurlijk maar dat maakt het niet automatisch slecht. Ik vind het nog steeds stuk voor stuk ijzersterke songs die erop staan. ... hoe de hazen lopen ... |
|
De plaat is niet leuk. Zo dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tsss, en die black avatar van je dan? |
|
quote: Als ze met TBA nou niet zo waren doorgebroken naar een ander publiek had je hem dan leuker gevonden? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dusch, jij vindt... net zo'n onzin als wat onder andere ik vind toch? Boeiender |
|
quote: Nee. Boeiender |
|
Beetje triest wel dat hier haast niks anders wordt geroepen dat Metallica kut is en als iemand in het voetbaltopic zegt dat voetbal terecht kut is er iemand huilie huilie gaat doen omdat ie een harde plassert krijgt van 22 flikkers en een balletje op een flink gazon. |
|
quote: Nee, daar gaat het niet om. Het gaat om de muziek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote: En je argument is? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Als het daar niet op prijs gestelt wordt vga dan ook niet hier de droeftoeter uithangen die in herhaling valt. |
|
quote: Klopt. ZM forum maar opdoeken dus? ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |