|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: of Berlin ... hoe de hazen lopen ... |
|
Metal Machine Music, toch? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Wat een relatisvisme, nounou, poepoe. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Oja, hoe kan ik die plaat nou vergeten. Rock 'n Roll animal is trouwens ook de moeite waard. Gave live plaat. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ik heb slechts MMM en WHWL. Eigenlijk weer eens oprakelen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Debuut van VU! Alleen al voor Venus in Furs. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: volgens ome Lou himself zijn beste ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Kicken man, gewoon in fucking Yankee Stadium! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vrij standaard Metallica setlist als je het mij vraagt. Niet dat dat slecht is trouwens. |
|
quote:Niks mis met de setlist: http://www.metallica.com/tour/sep-14-2011-ny.asp |
|
Dat zeg ik. De setlist is prima, maar niet uitzonderlijk ofzo. |
|
niks mis mee nee, maar laat zien dat ze zelf ook wel beseffen dat er duidelijk iets mis is met hun laatste albums ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Uit de hele periode tussen The Black Album en Death Magnetic is qua nummers alleen Fuel overgebleven, dat zegt inderdaad wel genoeg over hoe ze er zelf naar kijken Als fan had ik liever gezien dat ze een tijdje een sabbatical hadden genomen, dan dat ze Load, Re-Load, S&M en St. Anger hadden uitgebracht 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Een sabbatical van een jaar of 6, 7? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op St. Anger na vind ik die albums goed te doen. Niet hun meesterwerken, maar toch. St.Anger is wat mij betreft wel het dieptepunt met als goede tweede Death Magnetic. |
|
quote: Aratron nam ook een sabbatical van 6 jaar 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Death Magnetic vind ik lang niet slecht. Na St. Anger is Reload voor mij hun absoluut dieptepunt. Daar staan toch echt wel enkele tenenkrommend slechte nummers op. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Deze opmerking geeft een nieuwe dimensie aan het begrip "Off-topic" die zijn weerga niet kent. Ik lach me ziek :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Beterschap. |
|
quote:Tussen elk studio album zit 5 a 6 jaar in die periode, me dunkt.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Met de laatste cd heeft Lou Reed gewoon the Velvet Underground tot wederopstanding gebracht.Alleen stamt the Velvet Underground uit de tijd van menigeen zijn vader .Hier op dit forum,of misschien wel je opa |
|
quote: Je hebt het album al gehoord? Interessant! Waar is het te beluisteren? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Spuit 11 quote: [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 22-09-2011 10:54] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Sorry, lette even niet op.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |