|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zoals ik al eerder zei, en dan post ik m nu ook maar ff.. Ik vind dit echt geweldig klinken: |
|
quote: behalve dan tijdens de "big four" optredens. maar als het om het spelen van het "Kill'm all" materiaal gaat , dan klopt dat inderdaad Ik hoop echt dat dit op DVD gaat worden uitgebracht. er staan veel clips op youtube maar het is echt wel de moeite waard wat Metallica heeft gebracht tijdens deze concertenreeks. Zelfs Loyd grant en Hugh Tanner hebben meegespeeld(zijn ook clips van). dat verdient een nette release.. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-12-2011 7:59] |
|
Voor degene die ze niet al te ver over de grens wil gaan horen en zien volgend jaar, ze schijnen op Werchter te staan. |
|
quote: Werchter Boutique, that is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Als je gaat zoeken klopt dat inderdaad. In hun nieuwsletter en op hun website staat er slechts Werchter. Dat ze maar gewoon naar Nederland komen, de rukkers. Btw ik check net effe tickets voor WB. Staanplaats: € 75 of Staanplaats: € 110 :') Of zal die laatste all-in zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 16-12-2011 17:47] |
|
110 is voor vak vooraan black circel ofzo behoorlijk afzetten van je eigen fans vind ik dat, maarja |
|
quote: Dan mag je vast de encore horen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat krijg je met die sterke euro heh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
moet je die Trujillo angstig zien kijken ... hoe de hazen lopen ... |
|
Waar dan? |
|
In het begin als Jason opkomt. Heel gemaakt enthousiast doen en blij kijken. Maar in zijn ogen zie je de angst, vooral als het publiek helemaal los gaat. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Er ciculeert al een bootleg dvd met ruim 40 nummers.. Hier is een half uur aan proshot opnames (wat een officiële release al iets waarschijnlijker maakt): vanaf 14.44 begint Metallica met To live is to die: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: nergens te zien. wel een Jason met die eeuwige ik-heb-moeite-met-schijten-blik van hem. |
|
quote:Waarom zou hij angstig zijn. Trujillo bast rondjes met 1 vinger rond Jason .. |
|
ziet er onwaarschijnlijk gezellig uit allemaal, en ze klinken behoorlijk fris en strak, RESPECT! en damn die brassband is cool^^ www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
quote:Ik zie het niet... |
|
Nee idd, tis wel goed te zien dat Jason een versterker op zijn kop heeft gekregen haha. Hij doet zo voorzichtig tegenover vruger! |
|
quote:Hij had toch ook een langdurige blessure aan zijn nek of zoiets gehad? Hij mag gewoon niet meer zoals vroeger. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-12-2011 18:19] |
|
Jason heeft een nek/headbangprobleem vergelijkbaar met Tom Araya. Vet respect voor hem: zijn kinderen zijn zijn nummers, zoals een gretige muzikant betaamd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nou, als je het zo bekijkt, dan heeft hij zijn kinderen in de steek gelaten. Immers, hij schreef nauwelijks iets voor Metallica. Over zijn nummers, het materiaal op het debuut Flotsam en jetsam, daar hoor je hem helaas heel weining over. Wel zonde want dat was echt een superplaat(beter dan alles van metallica na MOP) |
|
Mja. En. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=169217 Ulrich recently told Rolling Stone that the band is "seven, eight songs" into the writing of its next album. Ulrich explained, "We do it in rounds. We come up with something, we leave it, go to the next thing, come up with something basic, leave it and circle back around." Guitarist Kirk Hammett added, "The stuff we're coming up with is more groove-oriented — a heavier version of what we were doing in the early '90s. If (2008 album) 'Death Magnetic' was a logical successor to (1988's) '...And Justice For All', the next album will be a heavier 'black album.' We're not going to the depths of complexity that we did for 'Death Magnetic'." Joepie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
rereload dus. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Death Magnetic als opvolger van ...And Justice For All? Boeiender |
|
Death Magnetic was ook heel complex en diep enzo... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |