|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: signature |
|
|
|
The Black Angels, A Place To Bury Strangers, Roky Erickson. Drie gave namen. De rest, Metallica inbegrepen? Slaapverwekkende kitsch. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Wat is het probleem precies? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wie suggereert hier een probleem uit? Het enige wat ik kan bedenken is dat Metallica van álles verzint behalve een goede muziek uitbrengen. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Jenje, met z'n ... Op FB was hij wat duidelijker, en hij is sowieso altijd fel tegen Metallica, dus er blijft weinig intepretatieruimte meer over Tsja, dat zou je kunnen bedenken. En dan nog, moeten ze lekker zelf weten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: *kuch*dooddoener!*kuch* Valt me van je tegen.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Moet zeggen dat de entreeprijs me mee valt voor Amerikaanse begrippen. O ja Ride in zijn geheel.............. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Jaoh. En toch is het zo Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Bijna foutloos. Wauwie. Als ze maar gewoon van die dingen live blijven doen, dan neem ik het geneuzel verder voor lief. Dikke petje af voor de uitvoering! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nog eens Black Album opleggen, op 28 mei spelen ze het integraal op Werchter Boutique en ja... daar ben ik bij... wtf signature |
|
quote: Dan hoef je voor 20:30 niet aanwezig te zijn. |
|
quote: 1pm - 1.45pm Ghost 2.15pm - 3.05pm Gojira 3.40pm - 4.40pm Channel Zero 5.20pm - 6.20pm Mastodon 7pm - 8.15pm Soundgarden 9pm - 11.15pm Metallica ik zie het ook net. Dacht datt alleen Metallica zou zijn... niet dus signature |
|
Zou wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange setlist worden dan. |
|
bwa... als Lars 4 uur soundcheckt komt het misschien wel goed signature |
|
gadver, moet er niet aan denken zeg om mee te moeten maken dat het hele "black" album live gespeeld wordt... |
|
ik moet er ook niet aan denken dat jij dat mee moet maken. |
|
quote: Inderdaad, saaie nummers aanhoren de hele avond. Boeiender |
|
+ heul veul. Wat een ellende optreden lijkt me dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
... Met als dieptepunt Sad But True, gadvrrrr, wat een misbaksel van een nummer. Was zooooooooooo teleurgesteld in Black Album, inspiratieloze bagger was het. Boeiender |
|
quote: + heul veul. Ik heb die cd toen misschien 3x gedraaid en dat lijkt me al veel. En dan ging je in die tijd uit en draaiden ze enter sandman oid en lui dan tegen me vertellen: Heee, metallica, dat vind jij goed, he! /zucht En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hoe herkenbaar, mijn klasgenoten vonden die nummers van The Black Album ook goed en dat kon natuurlijk niet. Het was zelfs zo erg dat ze op klasseavonden daar nummers van draaiden 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Black Album. <3 Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Inderdaad ja. LOLZ Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |