|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
.... wait wut ... |
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Sterker nog, ik vind het een prima nummer. Had alleen een sample gehoord en nu net voor het eerst het hele nummer. Gaaf! Lekkere doomy main-riff. Lou doet het prima. Benieuwd naar de hele plaat was ik al, nu helemaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: smaken verschillen . maar de drumpartij... daar klopt toch niks van??? toch??? |
|
A few days after "Lulu" was mastered, Ulrich described listening to the album on a late-night car ride. "I was overwhelmed," he confessed. "I also felt, 'This is really unique.'" How unique? He laughs. "This makes [METALLICA's 1988 LP] '...And Justice For All' sound like the first RAMONES album." "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het drumwerk is zeker geweldig, maar ik heb me niet zo heel erg aan geërgerd. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-10-2011 14:00] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hebben de bladen/reviewers al een kopietje van de volledige Lulu- cd? Ik ben wel benieuwd of de rest net zo matig is als dat ene nummer. |
|
quote: WTF... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja precies. |
|
quote: ik vermoedde dat je het woordje "niet"was vergeten! |
|
Idd. Als het nou midden in de nacht was oid. Vaag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Gelekt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kon je op wachten natuurlijk Ik neem de moeite van het downloaden niet eens na wat fragmenten op Youtube te hebben gehoord. Wát een bagger. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik wil gewoon het absolute dieptepunt van Metallica gewoon helemaal horen... Zie het als muzikale sm. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik zou mezelf nog liever aftrekken met een kaasschaaf... Het wachten is op Megadeth, niet Loutallica. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Help, mijn God, de hele plaat staat streaming op http://www.loureedmetallica.com/listen-to-lulu.php en het is echt tenenkrommed slecht. Hierbij vergelekn zijn St. Anger en de laatste Morbid Angel pure meesterwerken. Maar ja wat valt er dan ook te verwachten van een collaboratie tussen twee washed up muzikanten/groepn? Zowel lou reed als Metallica hebben in een eeuwigheid al niks fatsoenlijks meer uitgebracht. Maar ik had toch echt iet verwacht dat ze zichzelf zouden kunnen overtreffen in pure droevigheid. Maar ik zie al de laaiend positieve recensies in de Aardschok voor me, en dan met name door Metal Mike en André Verhuijsen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Die shit is episch. edit: en ik hou helemaal niet van Metallica en ook niet van Lou Reed, maar samen is het iets magisch. Werkt echt goed. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-10-2011 3:59] |
|
Het is niet onaardig maar nu ook weer niet echt mega. Als de mensen die deze cd blind gaan kopen hun geld nu eens zouden besteden aan een echte klasse cd als bijv Artch/Matheos. |
|
Tja, ik vind het vooral erg saai. Zo ergens tussen "onopvallend" en "een beetje vevelend" in, dat laatste vooral vanwege dat gereutel door de muziek heen de hele tijd. Maar echt, op een SUNN O))) album staan nog meer riffs. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: +1 Ik heb alleen de 1e Lulu cd gehoord en dat was niet echt slecht. Echt goed was het ook niet. Er staan best wel wat leuke rifjes hier en daar op maar een lekkere rif is nog geen goed nummer. Het contrast tussen Lou zijn gemompel en de Metallica riffs, tja. Het is kut maar stiekem heeft het ook wel weer wat. Deze plaat is net een soort B-film. Het is slecht maar je blijft kijken. Mensen zijn natuurlijk inderdaad stukken beter uit met die nieuwe Arch / Matheos. bub |
|
Het eerste nummer, die openeningsrif... Knock Knock Knocking On Heavens Door "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nee, met deze plaat kan ik echt niets. Lou Reed zingt niet eens zanglijnen. Hij brabbelt maar wat, hij lijkt wel een dronken predikant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |