|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo, knap op den vrijdag avond. Boeiender |
|
quote: |
|
+ |
|
Bazen opmerking! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ik zat al te denken, reed aan... klinkt als aanrijding. signature |
|
quote:Heb je het tegen faalhaas? |
|
Yep. Maar het was niet lullig bedoeld hoor. Zit jij niet ook op MuMe, faalhaas? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Yep! Maar beter goed gejat dan slecht bedacht toch ... hoe de hazen lopen ... |
|
Haha idd, het verdient het wel om gejat te worden ook I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit nog niet gepost? :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
- Knock knock. - Who's there? - Lars Ulrich's nieuwste drumsolo... signature |
|
|
|
Hate train, unreleased track vd Death magnetic sessies: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goh. Dat was helemaal niet verkeerd. Op 4:35 lekker stukje! Die beginriff deed me wel erg aan no remorse denken, maar dat kan aan mij liggen. Drumwerk was soms wel mja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Da's 'lichtelijk' beter, ja. Vind hem misschien ook wat... frisser of origineler dan wat er verder op Death Magnetic staat. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Lekker nummertje. Ik vind Death Magnetic (afgezien van de productie) ook prima te doen! Dit nummer past er uitstekend bij. bub |
|
(afgezien van de productie) geldt bij mij voor beginnende bandjes die vroegah geen geld / mogenlijkheden hadden om een fatsoenlijke opname te maken. Bij een miljoenen verdienende band is (afgezien van de productie) reden om te huilen. Afgezien van de beroerde riffs natuurlijk.... Boeiender |
|
een van de betere metallica nummers van de afgelopen 20 jaar toch wel zeer fijn en iets origineler soleer/lead-werk!! www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
quote: Afgelopen 20 jaar, dus vanaf 1991? Boeiender |
|
quote: Dat klopt dan weer wel want Death Magnetic is in die tijd toch wel het beste wat Metallica heeft geproduceerd 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Mwoah, vond er niet veel aan, herhaling op herhaling, en een kutproductie. Ik vind Load en Reload stukken beter eigenlijk. *Oeh, en ik vind Garage Inc. het beste wat ze geproduceerd hebben sinds 1991, jammer dat het covers zijn... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 07-12-2011 10:56] Boeiender |
|
Tja dat zijn geen hele slechte platen, maar er staan te weinig echt goede songs op. Ik hou wel van hoe Death Magnetic klonk en denk dat de volgende cd stukken beter zal zijn Wat betreft Garage Days heb je dus gewoon volkomen gelijk! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 07-12-2011 10:57] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Load en ReLoad zijn vet goed, klaar. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |