|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Natuurlijk, want zijn rol op "the black album" was onvergetelijk. :') Boeiender |
|
Kan ie daar ook mooi doorheen mompelen terwijl de rest van de band allemaal hun eigen nummertje speelt...dwars door elkaar heen.. Vind ik ook niet |
|
quote: O. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 08-12-2011 0:28] |
|
Nog een unreleased track. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Just a Bullet Away en Hate Train klinken niet verkeerd al kan dit komen doordat ik deze na Lulu hoor |
|
Ik vind beide songs best genietbaar. Hadden ze Unforgiven III en Cyanide van de plaat gehaald en deze twee songs gebruikt, dan was Death Magnetic absoluut een beter album geweest. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Als ze helemaal niets hadden opgenomen was het een nog beter album geweest! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dan was er geen album geweest, zeiksnor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat bedoel ik poedelewoepsie.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Oh god, make this conversation go away... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hmmm, dat tweede nummer, beetje saai. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Roep dat niet te hard. We hebben een medeforummer die gelooft daar heilig in. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Unreleased track nr 3 of 4: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
valt me niet tegen die mini, staan best wel aardige nummers op, kan het goed aanhoren |
|
Jazeker, vind alleen de nummers nogal lang. Maar het is niet voor niets dat het leftovers zijn. Alhoewel op Death Magnetic ook nummers staan die onnodig lang zijn :-). |
|
quote: Het B-plan voor als Lulu zou falen. :') [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-12-2011 0:26] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
idd, het duurt te lang, zowiezo een metallica kwaal, vond het vroeger al vaak te lang duren (master of puppets, een leuk nummer, maar werd een zeik nummer als je hem te vaak hoorde, simpelweg omdat het te lang duurde, laat staan het latere werk....) vandaar dat naast ride the lightning, absoluut het zwarte album bij mij bovenaan staat, simpel, doeltreffend, en to the point. (oja dat het dan commcieel geloof ik ) |
|
Heeft iemand de beelden van John Bush met Metallica gezien? Ik ben echt de eerste niet die het roept maar wat mij betreft mogen ze 'm best nog maar een keer vragen om bij Metallica te komen |
|
fuck al die onuitgebrachte death magnetic bagger fuck death magnetic fuck st anger fuck load fuck reload fuck lulu dit maakt me echter wel enthousiast. metallica op zijn best! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-12-2011 9:14] |
|
Of, buiten de zang om. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nice! |
|
quote: voor het eerst sinds 1983 dat ze weer samen op het podium staan volgens mij? ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |