|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat de eerste legendarisch is en de tweede ook vry vet is. Als een derde alleen maar vet is, dan is dat naar alle waarschijnlijkheid nog tig keer gaver dan een echt nieuwe plaat. Denk ik dan, mijn kromme gedachtengang. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-10-2013 14:41] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik dacht dat er ergens iets over aangekondigd was, maar alleen in jou hoofd dus. |
|
Slingers en ballonnen in m'n hoofd! Sorry, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
edit: Jouw hoofd had het moeten zijn. |
|
quote: En terecht, dat een band zich niet op laat jagen door gezeik om een album. Kom op zeg quote: Dat zou zomaar kunnen, ja! Metallica is eigenlijk gewoon een hele goede coverband [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-10-2013 14:58] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het coveralbum (Garage Inc.) is gewoon het beste wat Metallica in de laatste twintig jaar heeft uitgebracht. Best wel zielig eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-10-2013 16:08] |
|
Ik dacht dat die garage dingen (blijkbaar zijn er meerdere), enorme flop waren want daar staan toch nummers als Whiskey in the Jar op? |
|
Dat is ook een van de mindere tracks, maar de covers van Diamond Head en de Mercyful Fate-medley zijn erg goed. |
|
Fok, ik zat ernaast met mijn 6 jaar. Lulu was toch ook een volwaardig album? Boeiender |
|
Al nemen ze er 10 jaar de tijd voor en schrijven ze 10.000 riffs, een goede album maken ze toch niet meer. |
|
quote: en een van de beste dingen waar Kirk Hammet aan heeft gewerkt (volgens hem zelf dan) |
|
quote: Dat denk ik dus ook. Lekker covers spelen, mannen. Dit is toch godverdomme geniaal gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-10-2013 19:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoe kan het nou geniaal zijn met een een epic fail van een drummer? [/lars bashers] |
|
Ik irriteer me daar niet echt aan, ik luister het meest naar de gitaren. En dat zit hier meer dan goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bachlaan Inc. !!! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Veeeeeeeet! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-10-2013 0:07] signature |
|
quote: Maarrem, altijd benieuwd naar een nieuw Metallica-album. |
|
ik ook...altijd een gok, zijn het 3 nummers die de moeite waard zijn, of toch 2... I am mine own redeemer...! |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nou, de laatste 2 hadden geen enkel nummer die de moeite waard zijn. Boeiender |
|
quote: De enige reden waarom Death Magnetic goed lijkt inderdaad, is omdat je hem vergelijkt met St. Anger. Dan lijkt alles goed. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |