|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die ga ik iig zelfs nog niet eens downloaden. Of zou dat de bedoeling zijn? *bedenkelijk kijkt* |
|
quote: Nou ik hou vast aan de eerste 5 albums, en live voldoen ze ook nog steeds. Het is alleen jammer dat ze soms ook dit soort misbaksels uitkakken, maar daarom ben ik niet zomaar fan af hoor 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Selectief fan is ook fan. |
|
Nou en ik schaam me er niet voor 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik hou het als het zo moet voortaan maar bij alleen live. Tenminste als ze Nederland nog weten te vinden. |
|
quote: Ik heb Death Magnetic wel gekocht en daar staan toch nog 5 toffe nummers op, die het live ook goed doen. Live zijn ze, zoals ik eerder al meldde, nog ongenaakbaar 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Had ik al gezegd dat je in herhaling valt? |
|
quote: Ach ja dat heb je weleens 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Damn wat slecht |
|
Riffwerk gata wat richting de stoner op, dat spreekt me nog wel wat aan, maar die zang en de drums, te amateuristisch voor woorden zeg. |
|
waarom is het niet gewoon Lou Reed and the Velvet Underground. Inplaats van met metallica |
|
Omdat die geen tijd hadden? Helaas... |
|
[quote="18.314862.12785851"] Fucking! Fucking! Fucking! Fucking! Bad! Bad! Bad! Bad! Seriously, the best thing they come up with in the 90's was the second disc of Garage Inc. The one with al the covers recorded in the 80's.[/quote] Aldus een forum ergens. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 26-09-2011 20:58] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op het officiele Metallica forum zijn ze ook lovend. |
|
quote: Ik val in herhaling na 'St. Anger' en 'Illud Divinum Insanus' (ok, andere band, maar toch): ik vind het best tof klinken. Kom maar met die volledige plaat, dan gaan we die eens aan een goede luisterbeurt onderwerpen. |
|
Moet je weer dwars doen? |
|
Ik moest tijdens het luisteren van deze track aan Misty Mourning denken. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Story of my life |
|
Ik vind het ook wel wat hebben. Ach ja, Metallica kan toch bij velen al 20 jaar niks meer goed doen. |
|
quote:Metallica in een notendop. Ulrich verkloot alles, van begin af aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Het is idd erg simpel. Nou hoef ik geen complexe muziek, maar heb het idee dat de muziek simpeler gemaakt is om Reed te kunnen laten zingen. |
|
quote: Toch best knap dat ze het dan zo ver geschopt hebben. |
|
Goede zanger/gitarist, en een goede werkmentaliteit. Ze zijn pas na veel toeren bekend geworden, van onder af aan begonnen dus. En ze hadden best lekker in het gehoor liggende nummers aanvankelijk. Dat was meteen ook hun nadeel vond ik, daardoor vervelen die nummers ook zo snel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh, ok. En welke memorabele nummers heeft u allemaal uitgebracht en waar kan ik die beluisteren? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |