|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Non-argument inderdaad. Moet je ook wel hanteren als je Metallica-aanhanger bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Niet haten, vriend! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=SJ89Kl-RfTs Allemaal muziek waar ik in drum. In chronologische volgorde, de laatste link is het meest recent. bastianus Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zet St. Anger nog maar eens op als het zo moet. |
|
quote:Dat vind ik dus het beste album van ze. Op dat album staan echt een paar vette nummers. Niet zo voor de hand liggend ook. Die docu over hoe dat album tot stand kwam vind ik ook gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Niet voor de hand liggend? Dat album verzuipt in herhalingen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het zou een goede EP geweest kunnen zijn. edit: nummers duren wel veel te lang, maar dat is chronisch bij Metallica. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-09-2011 14:19] |
|
quote: Lange nummers maakten ze altijd, ja, zelfs op Load en ReLoad. Maar alleen op St. Anger en in mindere mate Death Magnetic zijn ze onnodig lang. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Inderdaad, waarom moeten ze nou weer een Unforgiven deel 3 maken? Dat nummer The Day That Never Comes heeft ook wel heel erg veel van One weg en duurt onnodig lang 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: het merendeel van de nummers op St.Anger had drastisch ingekort moeten worden en ik ben geen Ulrichhater maar wat hij op die plaat laat horen is soms gewoon belachelijk (even als sommige zanglijnen). Ook dat nieuwe nummer dus... De gitaarriff is best vet maar het is net alsof ze de drumpartijen er verkeerd onder hebben geplakt. Ik snap het gewoon niet wat hij nu bedoelt... |
|
quote: Dat ze maar eens "fight fire with fire" II maken |
|
quote: Juist! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Tering tyfus....wat een bagger nummer. Ik denk dat ze maar met pensioen moeten (of moeten ze daar ook langer doorwerken...?). [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 27-09-2011 16:49] Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ik vind de meeste nummers van Metallica onnodig lang. Zo'n Master of Puppetsalbum is al geen doorkomen aan voor mij. Ik had dan ook gehoopt dat de samenwerking met Rick Rubin tot iets Reign In Blood-achtigs had geleid, 10 nummers - half uurtje, maar helaas. |
|
Zo zijn er natuurlijk ook bands waarvan de nummers niet kort genoeg kunnen zijn. Just a matter of taste. |
|
quote:Zoals een vriend van me het beschreef: volgens mij hebben ze dit album op dezelfde manier gemaakt als dat de laatste aflevering van South Park met Chef gedaan is |
|
Dit topic staat wel vaak bovenaan de active topics lijst ondanks dat het nummer en de band zo ontiegelijk bout zijn. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
LOL, en meteen reageertd niemand meer OMG TEH LOL!!! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Troll-fail. |
|
Niks trollen, ik constateer een grappig feit. Ik vind de riffs op dat nummer, net als Jenje, best lekker. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Ja, ik vind Jenje ook best lekker |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |