|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:O, ja. St. Anger is nu 10 jaar. |
|
Ik heb ze volgens mij na leiden 1990 niet meer gezien en dat was achteraf gezien best een verstandige beslissing, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mijn laatste keer was in De Kuip met Megadeth en Suicidal Tendencies en absoluut ook geen spijt dat ik ze nadien niet meer gezien heb. Heb ze trouwens vanaf Aardschokdag 1984 tot en met dat De Kuip concert 25 keer gezien Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
In 1993 zag ik ze in de Kuip voor het eerst, 14 was ik toen en dat was ook vette shit hoor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Heb ze op Dynamo gezien maar ben van ellende na 3 nummers weg gelopen, was de eerste keer dat ik ze zag en wat best over de pis dat ze zo ongeintereseerd waren dat zelfs het hele intro rif van Creeping Death giganties ingekort was....... Wat een teleurstelling... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Oh ja op Dynamo heb ik ze ook gezien, ik dacht ff dat 1996 in Utrecht de laatste keer was voor Ahoy. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ben lekker het meest metal, want ik heb ze na 1988 niet meer gezien! |
|
quote:Kan ik jou liken op facebook? M'n leven is doelloos zonder. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Over meest metal gesproken, even je facebookpagina geliked. Maar wat is het droevig gesteld met het Nederlandse volk dat ik pas nummer acht ben die op like klikte Aangezien Sascha er dus mee stopt zeg ik Annechien als anchor voor het Acht Uur Journaal. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Als onze Lars er ooit mee mocht kappen dan. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
...liever vandaag als morgen.... I am mine own redeemer...! |
|
Metallica heeft 'niet genoeg tijd' voor nieuw album De Amerikaanse band Metallica zegt genoeg materiaal voor een nieuw album te hebben, maar er simpelweg niet aan toe te komen om het op plaat vast te leggen. "We hebben genoeg om een album te vullen, we hebben alleen niet genoeg tijd gehad om onze volledige aandacht eraan te wijden", aldus frontman James Hetfield. Bassist Robert Trujillo is enthousiast over het materiaal dat er al ligt, hoewel hij benadrukt dat de nummers nog niet af zijn. Hij denkt dat de plaat in 2014 klaar is. In het Amerikaanse muziekblad Billboard vertelt Hetfield dat de 3D-film Metallica Through The Never en het eigen rockfestival Orion Music And More momenteel de hoogste prioriteit hebben. "Het is net zoiets als een liedje in elkaar draaien, maar dan duurder", zegt hij over de film die in september verschijnt. Door: NU.nl/Pierre Oitmann |
|
Ach even de studio induiken en dezelfde riff op elk nummer 10 minuten herhalen. Beetje 'yeaaaaaaaah' in de microfoon bléren en beetje trommelen alsof je op potten en pannen ramt. Zo klaar toch? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zo doen ze het al sinds 1980, met een kleine pauze in 1984. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oei, das wel een enorm kort bochtje, haast niet te doen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Goeie prioriteiten, wel. Een 3D-film, een festival en dán pas een keer waar het echt om draait: Muziek maken. Logisch. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Gezien de troep die ze sinds lange tijd uitbrengen, kan ik er niet meer wakker van liggen. Ze gaan maar door met het uitbrengen van films, flipperkasten etc..... Op een goede cd reken ik al lang niet meer. |
|
quote: Zoiets. Bizarre band eigenlijk. Als je er eens over nadenkt. Al tig jaar niets fatsoenlijks uitgebracht en nog steeds de grootste "metal" band. Raarrrrrrr. Je moet terug naar 1988, voor de laatste vette cd. Das goddomme 25 jaar geleden. Boeiender |
|
♥ Load en ReLoad ♥ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Staan wat leuke nummers op, maar geen "vette" cd's naar mijn smaak. Boeiender |
|
Nee,alleen Load is een écht vette CD inderdaad [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-05-2013 9:32] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: *mompelt iets over zaad* Boeiender |
|
Ik ben nog steeds van mening dat ze van alle goede songs van Load en Reload gewoon één sterke plaat hadden moeten maken in plaats van twee aardige. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Buiten Hero of The Day heb ik daar echt niets op kunnen vinden dat de middelmaat overstijgt [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-05-2013 12:01] signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |