|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
In de ruvue stond een intreview met kirk. Nooit gedacht dat die man jaren aan de coke gezeten heeft. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
bwa, zijn ogen al eens bekeken ... signature |
|
Jamaar hij heeft ook adhd, dus wild was ie altijd al. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dan moet je vooral drugs nemen ja signature |
|
quote: Naja, coke is idd niet de beste drug voor adhd. In het interview stond dat hij aan de medicijnen heeft gezeten, maar dat zijn gitaarspel er nogal oppervlakkig van werd, dus is hij ermee opgehouden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dus hij kon geen gitaarsolo's spelen op St. Anger? |
|
Klinkt verdomde logisch, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoe dan ook de Metallica boyzzz zijn dat geworden, wat WIJ en Zij zelf ooit verafschuwde, ze hebben hun eigen legende en symphatie de nek omgedraaid. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: En Gary Holt was nog bang dat hij geen goede indruk meer kon geven van zichzelf toen hij aan de Speed zat. Aan zijn oude (Fillipijnse/Ierse) ex Exodus collega. De tijd dat hij Michael Shenker (zijn voorbeeld) solo,s uitwerkte is dan ook jammergenoeg voorbij. Ik luister dan nog maar eens naar zijn solo,s in Ride the Ligtning, Creeping Death, Trapped under Ice en The Call of Ktulu. |
|
Exodus zou nooit gestaan hebben waar ze nu staan zonder Holt, bij Metallica was het net hetzelfde liedje geweest vrees ik onder tirannen James en Lars eigenlijk blij dattie niet gebleven is [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-09-2008 1:15] signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: erg grappig. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Grappig, maar het vergelijk slaat natuurlijk nergens op Zo als je duidelijk kunt horen hadden bvb de gitaren toen van zichzelf al een hoewel zacht toch veel breder geluid (waarvan waarschijnlijk een aardig deel ruis). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee dat zijn de uiterste pieken van geluidsspectrum die dus op DM helemaal zijn weggeknipt. en natuurlijk wat analoge ruis. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Juustem Ben wel benieuwd hoe het zijn klinken als iemand de DM-treatment op de mastertapes van de oude albums zou toepassen Die Guitar Hero 3 versie die ik heb vind ik moeilijk vergelijken met de normale mix. Daar staat het maximum geluid uberhaupt al veel zachter, dus zou me niet verbazen als daardoor al wat informatie verloren is gegaan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lars geeft uitleg over de geluidskwaliteit: "Listen, there's nothing up with the audio quality. It's 2008, and that's how we make records. [Producer] Rick Rubin's whole thing is to try and get it to sound lively, to get it to sound loud, to get it to sound exciting, to get it to jump out of the speakers. Of course, I've heard that there are a few people complaining. But I've been listening to it the last couple of days in my car, and it sounds ****in' smokin" Die gast slaagt er toch echt compleet naast. |
|
En of die gast er compleet naast slaagt. |
|
|
|
quote: Bekijk m'n link. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
gasteeeeeeeee ik kon laatst ff niet slapen. en toen dacht ik aan de oude metallica prijsvraag. je moest toen een verhaal insturen waarom metallica zo veel voor je betekende en voor de drie finalisten kwamen en drie vrachtwagens. voor twee zat er een prijs in en voor de echte winnaar de band en diegene mocht een plaats kiezen waar hij metallica wilde laten optreden, al was het zijn eigen woonkamer. ik zat ff te bedenken wat ik zou doen. de baroeg waarschijnlijk. en dan de setlist als ik dat mocht bepalen: Blackened The four horseman Creeping Death Master of Puppets Welcome Home Of Wolf and Man Frayed ends of Sanity Motorbreath One Whiplash Die die my darling -----------pauze----------------- ---------encore------------------ Battery So What Seek and Destroy Dyers eve Ich bin ein Berliner |
|
baroeg??? krijg je de kans op zoiets, laat je ze optreden in een toko die geheid het geluid verpest?? o ik zou ze de hele eerste cd laten spelen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-10-2008 1:17] Je moeder. |
|
Ik zou wel een paar nummers vervangen.. en "eisen" dat Jamezz niet teveel probeert te zingen op die oude nummers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |