|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
mcdoom, ares, impaled succubus en ik gaan dus iig met de auto undertaker weeknie... Je moeder. |
|
aah heersch wie is de bob? |
|
quote: ikke Je moeder. |
|
Ik en iron glory komen met de auto en blijven waarschijnlijk wel maffen |
|
- Metalheus - Wishmaster - Witchking - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Body_of_Evidence - General Skullfucker - Snagger - Cadaveria - Karnivoor - Altx - Rajackar - Iron Maiden - impaled succubus - DarGull - the wounded immortal (vala ik weet et zeker) - Airwolf - Grimnir - Rank Hij die het niet zeker weet - Toeter_Smile (?) - IronGlory (?) - Necromantica (?) - McDoom (?) - Firefox (?) - Paul (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) Geen Beli, moet werken, een speelpleintje openhouden, wordt ook wel heel erg leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
beli warom post jij nu 2 keer hetzelfde? |
|
quote: okee dan.. Metalheuws al gemeelt? metalheusje@hotmail.com wel mailen, hij kijkt nie zo voak op 't forum... |
|
quote: omdat Inet een beetje raar deed. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ok kzal dat direct doen |
|
quote: Huh? Wie rijd er dan? [edit]Oeps...eerst verder lezen, dan pas vragen. karnivoor rijdt dus. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-09-2002 17:17] |
|
- Metalheus - Wishmaster - Witchking - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Body_of_Evidence - General Skullfucker - Snagger - Cadaveria - Karnivoor - McDoom - Altx - Rajackar - Iron Maiden - impaled succubus - DarGull - the wounded immortal (vala ik weet et zeker) - Airwolf - Grimnir - Rank Hij die het niet zeker weet - Toeter_Smile (?) - IronGlory (?) - Necromantica (?) - Firefox (?) - Paul (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-09-2002 19:58] |
|
quote: voor het eerst in de geschiedenis dat wordt verdwalen Je moeder. |
|
Gelukkig is Ede niet zo ver weg. Maar anders letten wij wel op de weg. Dan komt het wel goed joh. |
|
hou jij met je bezope hasses het stuur vast en mag viktor gas geven Je moeder. |
|
Er is een kleine kans dat ik toch nog een biertje kom vatten... Ik, Wil Schuurman |
|
Heb je wel stuurbekractiging en TCS dan? |
|
quote: stuurbekrachtiging is voor homo's Je moeder. |
|
En van wie krijg ik een lift ? Ik, Wil Schuurman |
|
waar the fuck is de so what eigelijk en kan je er parkeren ofzo? en hebben ze een URL? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-09-2002 17:56] Je moeder. |
|
quote:hehje trek je tok maar aan d'r gaan dooie vallen CARMAGEDDON |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHA Je moeder. |
|
quote: Dus dan vinden we het wel. |
|
alleen mijn auto rijdt over de weg, niet op 2 stukken staal maar weet iemand of er parkeergelegenheid in de buurt is? Je moeder. |
|
quote: bij het station iig. en aan de parkweg zelf, maar ik weet niet of dat betaald parkeren is |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |