|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb er in ieder geval al erg veel zin in!!!! |
|
Ik heb dit topic niet zo bijgehouden, maar klopt die datum uit de eerste post nog? (13 september)? |
|
ja, zover ik weet wel, zover de so what weet ook |
|
gewoon de 13e is het ja... |
|
Hij die er wel zal zijn - Metalheus - Wishmaster - Witchking - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Body_of_Evidence - General Skullfucker - Snagger - Cadaveria - Karnivoor - Altx - Rajackar - Iron Maiden - impaled succubus - Der DarGull (90% zeker) weet niet of ik nou wel of niet heb belooft de dienst van een collega over tenemen... Hij die het niet zeker weet - Toeter_Smile (?) - IronGlory (?) - Necromantica (?) - McDoom (?) - Firefox (?) - Paul (?) - Grimnir (?) - Airwofl (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) - Beli Mawr (?) - the wounded immortal (?) Ik sleep dr gewoon mee. (Zei hij quasi-stoer). |
|
GVD! Zet mn naam nou niet weer terug dimmu child... ge zorgt zelf maar dat het goed komt! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 04-09-2002 18:17] |
|
FireFox> Jij gaat toch ook? Er staat nog steeds een vraagtekentje achter je naam... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nog iets meer dan een week !!!!!!1 |
|
8 dagen het forum van so what : http://pub121.ezboard.com/bhardrockcafesowhatede [Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 05-09-2002 13:43] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ik ben er ook. ik had m'n vraagteken twee weken geleden al weggehaald. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
- Metalheus - Wishmaster - Witchking - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Body_of_Evidence - General Skullfucker - Snagger - Cadaveria - Karnivoor - Altx - Rajackar - Iron Maiden - impaled succubus - DarGull - the wounded immortal (vala ik weet et zeker) - Airwolf Hij die het niet zeker weet - Toeter_Smile (?) - IronGlory (?) - Necromantica (?) - McDoom (?) - Firefox (?) - Paul (?) - Grimnir (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) - Beli Mawr (?) ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
- Metalheus - Wishmaster - Witchking - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Body_of_Evidence - General Skullfucker - Snagger - Cadaveria - Karnivoor - Altx - Rajackar - Iron Maiden - impaled succubus - DarGull - the wounded immortal (vala ik weet et zeker) - Airwolf - Grimnir - Rank Hij die het niet zeker weet - Toeter_Smile (?) - IronGlory (?) - Necromantica (?) - McDoom (?) - Firefox (?) - Paul (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) - Beli Mawr (?) Ok, Rank en ik komen even kijken/drinken...niet te lang, want de volgende dag hebben we de hele dag fotosessie met Bolthorn. |
|
damn, volgende week al dacht dat et in oktober pas was... Je moeder. |
|
Inderdaad, best wel snel. Oh god, dan mag ik wel gauw eens bedenken wat ik aan zal trekken! |
|
hehe mooi kort rokkie Je moeder. |
|
quote: Ah zo kom ik dus in dat lijstje. Ik vroeg me al af hoe dit kwam. Misschien wil ik ook wel komen ja. Maar volgende week al zeg! |
|
gaan dan gewoon met de trein ofzo, kun je tenminste lekker zuipe, heb ook niet zo'n zin in de auto eigelijk (alsk em überhaupt al mee had gekregen van me ma) enneh mcdoom: ik ben nu wel weg hoor Je moeder. |
|
Ah je wil dus wel? En was Ares er ook al zeker van? Ik gaat wel mee dan hoor! |
|
quote:vergheet mij niet |
|
Oeps. Weet ik veel dat jij ook gaat... |
|
quote:ik sta gelukkig nie gewoon in t lijstje rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
quote: Dat kan geregeld worden! |
|
't begint al een bitje te dagen... heersch! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |