|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
moet wel lukken en anders doen we gewoon net zo moeilijk als altijd Je moeder. |
|
quote:Ares dus niet... moet werke |
|
oei... hmz jammer Je moeder. |
|
quote: danku mevrouw goelie-et u krijgt vrijdag een dikke vamme Je moeder. |
|
quote:we houde wel een keer een meeting in epe |
|
met zn drieen Je moeder. |
|
quote:Ja, ik vrees dat er dan niet veel animo voor is |
|
quote: |
|
je hoeft je er niet voor te schamen hoor hehehehe Je moeder. |
|
ik bloosde, schamen doe ik me niet zo snel voor plezierige dingen |
|
hehe meteen zin in vrijdag Je moeder. |
|
|
|
hmz... toch niet: De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. -------------------------------------------------------------------------------- Probeer het volgende: Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt. Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft. Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt. Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden, kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken. Sommige websites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk niveau van beveiliging is geïnstalleerd. Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in. Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen. Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-09-2002 20:50] Je moeder. |
|
ik heb niks gezegd... [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 08-09-2002 20:54] |
|
licht wel meer eruit, misschien later nog eens proberen |
|
quote: dat was ontopic Je moeder. |
|
quote: ehm lieverd, het ging om de url van hardrock cafe so what, te weten de plek waar de meeting zal plaatsvinden. |
|
oja, veur de klungelaars onder ons... het station heeft wel 2 verschillende uitgangen... dus dat je wel de goeie neemt, en niet in een of andere shourma tent beland... vraag 't gewoon ff naar mensen op straat, naar de 'Parkweg' Daar zit de So What dus... verder vrij makkelijk te vinden hoor, ff de oogkleppen af, kan nie missen |
|
quote: ik kan niet moet voor 'n collega invallen. |
|
- Metalheus - Wishmaster - Witchking - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Body_of_Evidence - General Skullfucker - Snagger - Cadaveria - Karnivoor - McDoom - Altx - Rajackar - Iron Maiden - impaled succubus - the wounded immortal (vala ik weet et zeker) - Airwolf - Grimnir - Rank - undertaker Hij/zij die het niet zeker weet - Toeter_Smile (?) - IronGlory (?) - Necromantica (?) - Firefox (?) - Paul (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) kleine verandering dus: ares niet, undertaker wel Je moeder. |
|
http://members1.chello.nl/~h.vanharn/sowhat/ [Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 08-09-2002 22:33] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik kom vrijdag ook wel effe buurten. |
|
MetalHeus of Wishmaster, hoe laat kunnen we zo'n beetje terecht in de So What? Dan kan ik de reis ff gaan plannen... [edit] Sorry, ik moet eens leren lezen... 20:00 uur staat op de site van de So What. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door altx op 09-09-2002 14:28] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Misschien drop ik ook nog even langs.... Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |