|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
het was een gezellige avond.... snagger : Slayer Altx : hmmm... veel nieuwe gezichten IG: the wounded immortal : je bier smorgens opdrinken van savonds is niet gezond ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Hey nou ik ben ook weer wakker..was erg gezellig.. veel pils, veel leuke mensen, veel gezelligheid.. kortom tot de volgende keer en bedankt voor de gezellige avond folks edit- 3x gezellig in 1 post dan was het wel erg gezellig.. of ik ben nog niet helemaal wakker. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-09-2002 11:48] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Inmiddels weer thuis! Was fijne avond... tijd voor een herhaling Ik, Wil Schuurman |
|
Wiegen Meister ! |
|
Firefox! Foto's! ( <-- Blikske Jup! ) |
|
leuke avond gister jammer dat ik weinig andere zm-ers heb gesproken dan undertaker en karnivor en mcdoom naja volgende keer beter |
|
quote: en dat zal spoedig zijn! |
|
quote:mooi |
|
Mooi, kan ik alvast sparen Ik, Wil Schuurman |
|
ik heb een stuk minder uitgegeven dan verwacht |
|
'K heb 2 retourtjes die niet nodig geweest zijn Eerst maar eens al mijn zakken doorspitten Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dat leek mij ook een goed plan....... maarja |
|
Wow 14 u 40 en ben juist thuisgekomen |
|
'k ben ook weer thuis, nu douchen en ernstig pinten gaan zuipen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
proficiat, u bent de laatste |
|
quote:en mijn prijs is? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dit is de prijs : |
|
quote:kon niet beter Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het was trouwens erg fijn daar in Ede! |
|
Op zn minst héél fijn, veel plezier gehad, en merendeel heersmetal en al en..Palm en Hertog Jan en.... een archislechte kickertafel en meer van dat leuks. ben odtss al vergeten wie wie was op een paar na Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Heb ik iets gemist ofzo? |
|
JA!!! het damestoilet hong vol Henkkka foto's (niet) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hmm was tof heel gezellig etc. en ik kan me iedereen nog glashelder herinneren Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik kon dikwils op het moment zelf de persoon zijn naam niet herineren |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |