|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
'K moet eerlijk zijn dat ik niet zo heel vaak warlock gehoord heb in de kroeg Ik, Wil Schuurman |
|
moet ik die video van get the picture nog meenemen? |
|
Draai maar lekker veel Iron Maiden en laat al die moderne kutplaten maar thuis |
|
- Metalheus - Wishmaster - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Body_of_Evidence - General Skullfucker - Snagger - Cadaveria - Karnivoor - McDoom - Altx - Rajackar - Iron Maiden - impaled succubus - the wounded immortal (vala ik weet et zeker) - Airwolf - Grimnir - Rank - undertaker - Firefox Hij/zij die het niet zeker weet - Toeter_Smile (?) - IronGlory (?) - Necromantica (?) - Paul (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) - Witchking (?) |
|
jij weet het een dag van te voren niet zeker?? |
|
quote: ik normaal op de dag zelf... ware het niet dat ik nu afgesproken heb met altx en dan houd ik me er ook aan Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Sja, ik weet het ook nog niet. Maar het lijkt er nu toch wel heel erg op dat ik gewoon kom. |
|
quote: He he, dat zou wel fijn zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik moet helemaal uit zoetermeer komen, teringeind weg. Maar mijn broer dacht mij te komen halen maar die moet dus werken die dag. Dus ik kan er wel heen, alleen dan moet ik weer zo vroeg weg, dus ik wacht op een meeting die wacht dichter bij mij is. |
|
quote: Mail anders MetalHeus ff of hij nog een slaapplaats over heeft. Ik blijf zelf ook maffen (ik neem gewoon een matje en slaapzak mee), want voor mij is het anders ook niet te doen. [edit] Hij heeft maar plek voor 3 a 4 man, dus ik ben bang dat hij geen plek meer heeft... maar ja, je kunt het proberen... en anders kijk je iemand anders lief aan of diegene jou een stuk vloer wil lenen om op te pitten... [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door altx op 12-09-2002 12:26] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
oja voor degene die bij mij blijven pitten... gelieve om zaterdag om circa 10.15 mijn pand te verlaten omdat ik en mijn huisgenoot dan moeten gaan werken !!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: En dat zeg je nu pas... Hmz, dat wordt verder slapen in de trein of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
LOL @ metalkneus! haha, komtie nou mee Verdorr nog belangrijke vragen? ooh en als je een bepaald iets wil horen, moet je ff cd's meenemen, alles worde gedraait... ik neem zelf ook nog een zooi mee, meer is altijd welkom... ( geniet nu al van Somberlain ) |
|
quote: Ja, lach maar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
OK ik heb dus een koel plekje Maargoed, IronGlory... ik sta vanaf een uur of kwart voor 7 (lijkt me vroeg genoeg) bij 't (interliner)busstation bij afslag Sleeuwijk/Werkendam (afslag nr.23 is ongeveer 20 minuutjes verder dan breda op de A27) Ik, Wil Schuurman |
|
quote:zo vroeg ik dacht dat we dan pas gingen slapen |
|
Word er ook blackmetal geroteerd? |
|
quote: Tsja, als ze zaterdagochtend een paar zombies door Ede zien lopen, dan zijn wij dat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
mischien keer ik dan toch wel mee trug met iron glory, want kheb ook geen zin om een treinticket van halfweg nederland naar het uiterste eind van belgiË te betalen. Hebben ze daar palm of duvel te koop? |
|
- Metalheus - Wishmaster - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Body_of_Evidence - General Skullfucker - Snagger - Cadaveria - Karnivoor - McDoom - Altx - Rajackar - Iron Maiden - impaled succubus - the wounded immortal (vala ik weet et zeker) - Airwolf - undertaker - Firefox Hij/zij die het niet zeker weet - Toeter_Smile (?) - IronGlory (?) - Necromantica (?) - Paul (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) - Witchking (?) - Grimnir (?) - Rank (?) Fotosessie verplaatst, dusch weet niet of we in de buurt zijn... |
|
worden er steeds minder Je moeder. |
|
19 val mee |
|
het lijken er minder en even een mededeling voor een ieder die komt: neem nog een aantal vrijgezellige dames mee aub [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-09-2002 17:40] Je moeder. |
|
bedoel je dames die vrij gezellig zijn of gewoon vrijgezellen |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |