|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Of vrij gezellige vrijgezellen? |
|
quote:e bestaat dat |
|
quote: Je moeder. |
|
Hmm, dat gaat lastig worden denk ik. |
|
of gewoon gezellig |
|
quote: neem aan dat dat op mij bestemd was? er zullen vast wel goeie platen aanwezig zijn heur en anders.. ik neem aan dat je niet in een hoekje kruipt op een meeting om van de muziek te genieten... |
|
tot morgen. je herkent me aan mij propellor. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:Waar zit die propellor dan? Je herkent mij niet, want ik kom incognito. |
|
quote: dat belooft wat |
|
quote:Ha cool, ik was eigenlijk van plan op de WC te gaan zitten en de speakers met mij mee te nemen. |
|
ik ben die vrouwelijke jongen |
|
lol maargoed... nogmaals een oproep, neem mee die troep |
|
Welk bier verkopen ze daar, geen palm of duvel waarschijnlijk |
|
quote: hebben ze ook, palm iig duvel weet ik niet. |
|
quote:dus hieruit kan ik opmaken dat jij en karin gewoon ook komen.. mooi tien over 7 de trein in veenendaal? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
palm |
|
hey moeten we het station ede hebben of ede wageningen? of is het 1 en hetzelfde station? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
lang leve de auto van mn moeder die in italiƫ zit Je moeder. |
|
lang leve vervoer, nu nog mezelf de grens over smokellen. |
|
Hmm ja, Wishmaster, is het station Ede of Ede/Wageningen? Ik heb net even op www.9292ov.nl gekeken en op het kaartje lijkt het er op dat het station Ede/Wagningen is? Hmm, die bussen gaan niet echt laat terug zie ik. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 12-09-2002 19:16] |
|
NEEN! Ede Wageningen iedereen! Zijn jullie Veenondoalers nooit in de So What geweest ofzo!? alleen treinreizigers: Station Ede/Wageningen!! i Repeat! Ede/WAGENINGEN |
|
O ja, ik ben er ook morgen.. |
|
Ik stap tussen 7 en 8 bij Bobbivoor in den Twingo. ( |
|
lang leve amarantha waarmee we mogen terug rijden in de auto Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |