|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:is genoteerd, m'neer. 't kan wel 1900 worden of zo hoor, niet wegrennen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
HELP kan iem asap een adres van de SO WHAT hier noteren (binnen het uur) en een telefoonnummer want mn ouders zijn weer eens bezorgd... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: So What Parkwg 23 6717HL Ede GLD Tel : 0318 632132 |
|
en tot strakx! en blijkbaar (ik heb gezocht op't ent) bestaat www.so-what.nl maareuh das toch daar niet he? [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 13-09-2002 13:55] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Das idd niet de site van de so what.. Metalheus heeft em in dit topic al genoemd |
|
quote: Tot vanaaf. Ik zal er overigens rond een uur of 11 zijn. |
|
zo laat pas? |
|
quote: Ja, ik moet ook nog werken. |
|
quote:heb ik ervoor afgezegd |
|
okej ik ben te herkennen aan: uh shit wat zal ik es aandoen noujah als je 4 man in een blauwe twingo rondjes ziet rijden in ede, zijn wij dat wij = impaled succubus, mcdoom, undertaker en ik Je moeder. |
|
Wat ik nu aan heb heb ik straks ook aan, tenzij ze gaan stinken na noeste arbeid. Hoewel, jullie kunnen wel wat hebben he . Dus: Klein menneke met Immortal Sons of nothern darkness LS en een snoezig brilletje op. |
|
ik heb iig me korte broek aan zoals altijd als de zon schijnt dat zullen er wel niet vel hebben dus dat scheelt Je moeder. |
|
ik naar aller waarschijlijkheid zwart aan |
|
impaled succubus is te herkennen aan zijn brede schouders die 2 meter uit het raam van de twingo steken Je moeder. |
|
waarschijnlijk |
|
Ik draag mijn LS die nu al 2 uur in de wind stinkt, dus mij zal je wel ruiken. Nog enkele uurtjes en dan |
|
tot zo ja "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
hoe laat vertreken julie? ik om 5u 30 |
|
wij rond 7 uur, afhankelijk van mcboem Je moeder. |
|
jullie kunnen uitslapen |
|
jepz maar wel veel cola zuipe anders val ik vanacht in slaap achyter et stuur Je moeder. |
|
veel palm zuipen, want ik moet niet rijden |
|
te herkennen aan: links mcboem (nu met kort haar), midden ik (rechter is niet mee) verder mee: underfaker (rechts) en impaled sukkelbus nou das wel duidelijk toch [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-09-2002 16:39] Je moeder. |
|
quote: ik drink zowiezo niet Je moeder. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |