|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: the name is bob, dr bob Je moeder. |
|
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kom... |
|
quote: Komen zal je! |
|
quote:ik ook |
|
Dat word proppen. Weet je hoe klein zo'n Twingo is? |
|
quote:Als je een Henkka masker opzet, zal niemand je herkennen. |
|
quote: Als iedereen nu eens zweeg over die perfecte, grandioze, ideale man, dan zouden wij dat ook eens kunnen proberen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Whahaha, LOL!!! |
|
quote:Gelul Hey, jij bent off-topic, of kom je ook naar Ede? |
|
hmm zal ik trouwens mn digitale camera meenemen (als er minder dan 4 man nee brullen is dat een JA ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
JAAAAAAAAAAAAAAA! |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! (ik ben er toch niet, tenzij ik een heeeeeeeel dronken bui daar per ongeluk in ede verdwaalt raak ) |
|
quote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
quote: Bedankt voor de waarschuwing. Camera's, brrrr. |
|
Group hug! |
|
quote: Is goed, dan neem ik die grote moker van m'n werk wel mee Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
jaaa allemaal jaaa van meenemen ? ok, ik ga nu maffen ik zie jullie morgen allemaal doeeg *zwaait* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
tot morgen Je moeder. |
|
jaa van meenemen ja |
|
Bis Morgen! |
|
hoe laat gaan de meetse mensen er eigenlijk zijn? |
|
Ik en de Generaal gaan geloof ik om een uur of acht er zijn. |
|
ik ben er iets voor zevenen samen met de dj (mijn huisgenoot) wordt een heersende dag!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik ben er vanaf 8'en denk ik met Cadaveria.. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |