|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn dat ik er niet was...de foto's zien er leuk uit! |
|
quote: tja minder make up he |
|
quote: |
|
quote: Of had ik al teveel op? |
|
dat ook Je moeder. |
|
Nope, we kwamen net binnen wandelen. Ik had alleen een Grolschje bij jou gehad. DAAR kan het natuurlijk ook aanliggen. Ik kan gewoon niet tegen Grolsch. |
|
je mag voortaan alleen nog maar nuchter bij mij in de auto alhoewel de terugweg best gezellig was, als gezinnetje, de kinders slapend achterin Je moeder. |
|
Jij was mama Aso? |
|
quote:nou ik moet zeggen dat je er immens veel knapper uit zag dan de foto's, had je niet meten 100% herkend nee, sorry hoor Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ja lekker ding die karnivoor (zit nu een beetje blozend en verlegen achter de pc ) |
|
ROFL fuck ik heb de verkeerde ge-quote-ed, SHIT dringend minder op cafe gaan, schijt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
IG die cd's die je in so what heb laten liggen..liggen nu bij mij in de cd speler! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote:haha, prachtig, dan liggen ze veilig, enjoy them voor ik je weer zie (vooral Byfist das nog eens METAL, om te geilen gvd) en ben je nou eindelijk thuis van je werk of zo? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dankje Je moeder. |
|
quote:je mag zelf ook niet klagen met lekker zijn |
|
Wie was dat meisje eigenlijk waar ik een hele tijd mee staan babellen heb, we stonden buiten aan de auto van iron glory. En toen we binnen kwamen gaf ze me een pint en ben ik haar uit het oog verloren |
|
quote: Dwaal dude. drink jij veel koffie ofzo? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |