|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
GEEN GEBLOW! willen ze dat wel gaan ze dat maar buiten doen..... binnen mag niet geblowd worden, zuipen daarentegen kheb voor de rest ook nog nooit iemand drugs zien gebruiken of wat... tis gewoon een relext metal hardrock cafe, zoals je ze niet veel meer ziet |
|
quote: *KUCH* !!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: in die straat gebeuren toch wel niet relaxte dingen, zinloos geweld enzo. heb het niet zo op ede . ferry, onze gitarist gaat er wel eens heen en die zegt dat het wel een heel tof café is. let alleen ff op als je buitenkomt. Oud Vuil. |
|
och ik heb tot nu toe 1 keer iets xtreems mee gemaakt dat bijna uit de hand liep, maar dat werd vrij snel op gelost... Oja, en een keer toen 't broetje van metalheus tegen de deur van den baas van the Jug aan liep te zeiken dat vonden ze niet tof |
|
quote: Kijk aan dit soort feestjes heb ik tenmiste wat. Ik beloof nix, maar ik zal het zeker overwegen Wiegen Meister ! |
|
heerscheeeeeeend!!!!!! ooh enne toeters kenne ze in Ede niet... dus neem allen een stel mee |
|
quote: Hmmmmmmmmmmmmmmmm,......................... Tis dus ook echt alleen maar bier en Hardrock / metal Wiegen Meister ! |
|
quote: ik zal een push up bh aan doen |
|
quote: gelukkig kenne ze die in nijmegen wel |
|
quote: MAAR DAN OOK ALLEEN EEN PUSH UP !!!!!!!! Hmmmmmmmmmm S_S zal er zijn Wiegen Meister ! |
|
Don't forget to take pictures Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Lijstje: -Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette - Dwaallicht -DimmuChild (onder voorbehoud) -heopanda -Toeter_Smile |
|
Bwegh, fuck dat onder voorbehoud, ik ben er gewoon. |
|
hehe, kwou al zegge als je je al door zo'n briesje 't veld uit laat slaan |
|
-Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette - Dwaallicht -DimmuChild (onder voorbehoud) -heopanda -Toeter_Smile (onder voorbehoud) Wiegen Meister ! |
|
-Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette - Dwaallicht -DimmuChild (onder voorbehoud) -heopanda -Toeter_Smile -General Skullfucker |
|
zet mij er ovb maar bij Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Doe dat maar mooi zelf. Als je er namelijk al een beetje moeite voor doet is de kans groter dat je komt. Anders heb je de moeite namelijk voor niets gedaan, en dat is natuurlijk nogal stom |
|
-Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette - Dwaallicht -DimmuChild -heopanda -Toeter_Smile -General Skullfucker -IronGlory (ovb) Ik ben de kwaadste niet. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 05-08-2002 22:20] |
|
-Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette - Dwaallicht -DimmuChild (onder voorbehoud) -heopanda -Toeter_Smile (onder voorbehoud) -General Skullfucker -IronGlory [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-08-2002 22:21] Wiegen Meister ! |
|
damn. ---editline--- goedzo S_S! Nu mag Iron Glory het weer mooi zelf opnieuw doen [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 05-08-2002 22:21] |
|
Dit is al een aardige opkomst, mensen. |
|
LOL, onnozelaars! Ik geef mijn luiheid toe, echter: -Metalheus -Wishmaster -Witchking -Ghoulliette - Dwaallicht -DimmuChild (onder voorbehoud) -heopanda -Toeter_Smile (onder voorbehoud) -General Skullfucker -IronGlory (ovb) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik zal zowiezo een paar meiden proberen mee te slepen, een heel knappe vriendin van mij en ook nog eens super aardig is sinds een week weer vrijgezel, die kan wel wat aandacht gebruiken. jammer dat ik zoveel mannelijke vrienden heb, daar hebben jullie weinig aan. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |