|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
wat is de betekenis van dit bovenste? Ik vraag me wel af wat er gebeurd met dat onderste groepje mensen |
|
laaste aanpassing was van een aantal pagina's terug, waren een paar mensen die nu wel zeker weten dat ze komen maar dat nog niet in de lijst hadden gezet, vandaar tralalala, nog een paar uurtjes Je moeder. |
|
ik vertrek nu te voet nar de ophaalplaats, war iron glory achter me komt. |
|
Het is wel de gebeurtenis van het jaar voor je geloof ik, of niet? |
|
quote: Nee hoor de gebeurtenis van het jaar gaat vanavond in Amsterdam plaatsvinden!! Azzie, Shadowlands en co. gaan stappen!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Ik ben er om kwart voor 7 dus aan mij zal het niet leggen. |
|
vik enm marco komen pas om 7 uur maar ik ben ff douche en eten, tot strax [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-09-2002 17:41] Je moeder. |
|
quote: Huh? Dat was toch tijdens het Wacken-overleg? Toen had ik toch al kort haar? Volgens mij word ik gek... |
|
Wie is die perzik rechts? |
|
F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck Ik heb me in de datum vergist !!!!! Hier baal ik dus eeeeeeeeeecht goed van !!! Ik had ook willen komen. GVDOMME F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck F*ck Wiegen Meister ! |
|
lekker slim S_S |
|
Ik kom niet! |
|
quote: joepie! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: * Don't shoot me * Dit is wel heel erg blunderig van mij Wiegen Meister ! |
|
Nieuwe sig: "aan agenda's heb je NIETS!!!" |
|
quote: Wrijf het er nog ff in Wiegen Meister ! |
|
voor S_S |
|
was leuk, ns is kut |
|
HAR HAR HAR LIVE FEED VANUIT EDE!!!! |
|
De BURZUM TWINS (beide foto's met dank aan FireFox!!) [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-09-2002 2:05] |
|
Waah Coole foto's! Ben jij dat op de 2de foto, Dwaallicht? Ik herken je amper met jouw nieuwe punkkapsel (en het kostuum). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik sta op de 2e foto ja, rechts ben één van de Burzum twins |
|
quote:I knew Varg was skitzo. |
|
quote: En heb je die baan nou al? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |