|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: de pijlen vlogen om m'n oren! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 15-09-2002 12:23] |
|
Ik wil nou ook niet direct beweren dat het tafelvoetbal zo goed ging.. Ik, Wil Schuurman |
|
En zoals altijd sta ik op geen enkele photo Ah het grappigste heeft er niemand meegemaakt en er zijn ook geen photoos van. Metalheus die klaar stond in kostuum om naar zijn werk te gaan. |
|
volgende keer in Wageningen (nog dichterbij haha). "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ej airwolf, jou heb ik volgens mij niet gezien enneh twas wel gesellig jah, op de terugweg nog bijna zo'n megabig onder de wielen gehad normaal zie je ze nooit en als je ze NIET wil zien, lopen ze voor je auto maareh, volgende keer weer Je moeder. |
|
Van dat zwijn hadden we wel 3 weken kunnen eten joh! En van dat hert even later ook minstens 2 weken. |
|
opwarmen aan het spit boven de twingo die daarna fikkend in de berm lag zeker Je moeder. |
|
Even een vraagje: Er ging een nogal lang persoon tegen mij praten, gekleed in een bierwalm en een MA Altars of Madness LS. Was dat wellicht iemand van hier? Ik ben vergeten zijn naam te vragen. |
|
quote:hehe, gekleed in een bierwalm slayer tiete grolsch |
|
geen idee, begon ook al tegen mij te lullen, niet iemand van judgement day? want rajackar leek em te kennen... Je moeder. |
|
quote: leeeevensgevaarlijk Je moeder. |
|
quote: Inderdaad, viel mij ook op. (Als ik Rajackar herkend heb tenminste). Damn, volgende keer toch maar wel mingle'en. |
|
quote: LOL Had me wel leuk geleken jah. |
|
quote: mij wat minder Je moeder. |
|
quote: Grrrrrrrrrrrrrr.... Volgende keer kook ik wel quote: Volgens mij weet ik wie je bedoeld. niet dat ik het wel weet, maar dat zijn details... whahahaha Raj weet ut zeker. (denk ik) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Haha, cool het was erg leuk! Ben ook weer thuis! Kut NS... |
|
quote: Hoe kan je airwolf nou gemist hebben, hij was voor 90% v/d tijd geintegreerd in de bar en had een Possessed 'seven churches' shirt aan uit de tijd dat dit album uitkwam .. |
|
dan heb ik em wel gezien Je moeder. |
|
quote: Precies! Bovendien was hij ook nog te herkennen aan zijn propellor |
|
wel vaag dat mensen me niet op mij vonden lijken (Mcdoom had me niet herkend ) |
|
hehehe, was wel aardig duidelijk vond ik zelf... Je moeder. |
|
quote: dat is waarschijnlijk Sebastiaan geweest, een maat van mij. hij heeft meer met bier dan met computers, net zoals eigenlijk. had ie (erg) lang blond haar. en een grijns op z'n gezicht? ik weet in ieder geval wel zeker dat ie die avond dat t shirt aan had denk ik. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: nu weet ik het ook weer ja "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
dat is em dus Je moeder. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |