|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
vala alles is al geregeld met metalheus van mij |
|
De kans bestaat dat ik ook kom... |
|
Om 20.00 geloof ik...? |
|
Zoiets dacht ik al. |
|
hmm tja, hoe laat ik probeer er wel om 8 uur te zijn dan om mensjes op te vangen, metalheus moet er dan ook wel zijn... maar je moet zelf weten hoe laat ge komt |
|
quote:Hoezo? Hebben ze zo'n hoog afstapje dan bij de Nou En? |
|
quote: vandaar |
|
Wishmastorrr in christraping Ede. wist je dat ik in Ede geboren ben? |
|
dude! nee! heersch! hoe dan ook... nog een paar nichjes slapen en tis zo ver |
|
vooral veel |
|
ken ghoord da ashera misschien nog met ik en iron glory zoe mee komn |
|
okeej dan nog ff en 't is zo ver |
|
zeg wel we vertekken in oostende om 5u30 dus zijn we normaal precies om 8 uur daar, zonder het nodige misrijden natuurlijk |
|
quote:eeeeeeeila manje!!ik rij noit verkeerd ik zeg wel nix over het rondtoeren in EDE stad Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Misrijden gaat niet he. Gewoon naar Utrecht en dan naar station Ede/Wageningen (richting Arnhem is dat). Alleen je moet wel geluk hebben dat de NS geen vertragingen heeft. Edit. Je gaat met de auto. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 11-09-2002 15:57] |
|
Geen geld, geen tijd en vooral geen grolsch Ik, Wil Schuurman |
|
oostende -> Gent ->A'pen ->Breda ->Utrecht -> Anrhem maar voro Arnhem er in EDE af he.... en station zoeken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hee kan ik niet vanaf breda meeliften ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ok ik w8 op je om 5u30 aan de velodroom |
|
Juist, vanuit Utrecht voor Arnhem er af in de richting Ede. Ede ligt langs de snelweg. Maar de So What is dus niet in het centrum, maar vlak naast station Ede/Wageningen. Hmm, maar ik kom zelf niet uit Ede, dus verder weet ik het ook niet. |
|
we zullen het wel vinden |
|
Ach, een goede plattegrond van Ede doet wonderen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
quote:Van mij mag U, teruggeraken moet u dan zelf wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |