IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Meeting in Ede Vorige pagina | Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 18-08-2002 18:28 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik wel, meeting met ze twee'en ?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2002 18:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik wacht op ZM-Meeting Zuid.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-08-2002 18:32 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

ik wacht ook op een meeting rond eindhoven of weert ofzo (ik noem weert omdat er volgens mij hier veel mensen uit weert zitten en niet zoveel uit eindhoven ) En het is volgens mij behoorlijk haalbaar en interresant, want er zijn ook veel concerten in de effenaar en de 013 waar ook veel ZM-ers naartoe gaan, dus die kunnen dan al naar zo'n meeting, en het is ook interressant voor veel belgen hier...maar goed, ik kan zoiets niet echt regelen...



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2002 19:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ares en ik willen wel komen maar de slaapplek wordt moeilijk denk ik...

-edit: mcdoom zal vast ook wel meewillen-

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-08-2002 19:46]


Je moeder.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 18-08-2002 19:51 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Waarom zijn al die ZM meetingen altijd zo GVD ver van Rotterdam verwijderd



Wiegen Meister !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2002 19:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 19:51 schreef Shadow_Smile het volgende:
Waarom zijn al die ZM meetingen altijd zo GVD ver van Rotterdam verwijderd




Omdat er ook mensen op ZM zitten die niet in/rond Rotterdam wonen.
En ZM-meeting die voor iedereen binnen bereik is is gewoon niet haalbaar.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-08-2002 20:01 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 18 augustus 2002 19:58 schreef Slechtheid het volgende:
Omdat er ook mensen op ZM zitten die niet in/rond Rotterdam wonen.
En ZM-meeting die voor iedereen binnen bereik is is gewoon niet haalbaar.


juist, maar er zitten hier op het forum toch veel belgen die het wel halen tot eindhoven/weert, en ook veel noord brabanders en limburgers niet? Jij, she-devil, ik, lord belial, marcel, redelijk, shredhead, triple-dan (al wat namen die mij te binnen schieten die wel in die buurt wonen...)



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2002 20:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 20:01 schreef Kramy het volgende:
juist, maar er zitten hier op het forum toch veel belgen die het wel halen tot eindhoven/weert, en ook veel noord brabanders en limburgers niet? Jij, she-devil, ik, lord belial, marcel, redelijk, shredhead, triple-dan (al wat namen die mij te binnen schieten die wel in die buurt wonen...)

TNightmare
Mansongirl
Heiden
Metalgirlorphelia [weet ik niet zeker]
MBMarduk

Er zou idd best iets van de grond kunnen komen

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-08-2002 20:04]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-08-2002 20:06 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 18 augustus 2002 20:03 schreef Slechtheid het volgende:
TNightmare
Mansongirl
Heiden
Metalgirlorphelia [weet ik niet zeker]
MBMarduk

Er zou idd best iets van de grond kunnen komen


juist en ik hoor jullie al vaak wat zeggen over 1 of ander zaaltje in weert? aangezien marcel veel mensen kent vraag ik hem om eens wat te regelen En ik denk dat er ook veel belgen blij mee zullen zijn (want die belgische meeting wil toch nog niet echt opschieten of wel?)

edit: ik denk dat misanthrope en bean sidhe ook wel mee willen als er iets van de grond komt in omgeving weert of eindhoven...dus dan hebben we het toch al over een redelijk aantal hier

edit:edit: Ik zal eens een topic openen, ff kijken hoeveel animo er is

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 18-08-2002 20:09]



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 18-08-2002 20:31 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 19:58 schreef Slechtheid het volgende:
Omdat er ook mensen op ZM zitten die niet in/rond Rotterdam wonen.
En ZM-meeting die voor iedereen binnen bereik is is gewoon niet haalbaar.


man, het is altijd langer als een uur rijden, en het ZM fest was helemaal aan de grens met Duitsland !!!

Dus een keer in Rotterdam of dichter bij Rotterdam hoeft ook geen probleem te zijn.


Wiegen Meister !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-08-2002 20:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoe zit het nou met die Ede-meeting?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2002 20:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 20:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoe zit het nou met die Ede-meeting?


Gaat [als het goed is] nog gewoon door. Alleen mensen die bij Heus bleven pitten hebben een probleem, aangezien hij langer in het buiteland blijft dan gepland [ask wishmaster for details].


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2002 21:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ede ede ede er gaat btw een rechtstreekse trein vanuit rotterdam naar ede. lekker makkelijk


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-08-2002 21:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

nou s_s als jij gaat ga ik ook wel, ik heb iig geen zin in me eentje vanuit rdam naar ede te gaan maar samen is nog wel te doen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 18-08-2002 21:47 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

die Metalheus zit dus in Kreta, maaaaar zijn huisgenoot niet.. en als 't goed is wil hij nog wel mensen laten blijve pitten.. alleen een probleem hoe die lui zonder auto bij hem komen.. die gozer is trouwens op de meeting zelf ook aanwezig... ehm, ik zal even tegen em zeggen dattie hier ff moet posten hehe...

Maar de meeting gaat dus nog gewoon door, als er niemand komt... jammer, we did our best Die Utrecht meeting was ook vet, dus deze gaat ook heerschen hehe


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 18-08-2002 21:53 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 21:47 schreef Wishmaster het volgende:
jammer, we did our best Die Utrecht meeting was ook vet, dus deze gaat ook heerschen hehe


Ik vondt die meeting eigenlijk een beetje droog . Maar dat lag denk ik aan mezelf.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 18-08-2002 22:02 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 18 augustus 2002 21:53 schreef Heosphoros het volgende:
Ik vondt die meeting eigenlijk een beetje droog . Maar dat lag denk ik aan mezelf.

droog?? dan mot je maar
Dat ligt helemaal aan jezelf haha, maarja, we hebbe de helft van de groep niet gezien..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2002 23:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

uhmz, ik kom wel denkik


Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-08-2002 9:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 21:36 schreef FireFox het volgende:
nou s_s als jij gaat ga ik ook wel, ik heb iig geen zin in me eentje vanuit rdam naar ede te gaan maar samen is nog wel te doen


Ik was ook van plan te gaan en ik moet ook de trein vanaf R'dam CS hebben, dus laat ff weten of je nog gaat.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-08-2002 9:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 9:55 schreef altx het volgende:
Ik was ook van plan te gaan en ik moet ook de trein vanaf R'dam CS hebben, dus laat ff weten of je nog gaat.

hey tof man !! ik heb je mobiel nummer nog dus als dat t zelfde is gebleven bel ik je nog eventjes van de week


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-08-2002 9:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 9:56 schreef FireFox het volgende:
hey tof man !! ik heb je mobiel nummer nog dus als dat t zelfde is gebleven bel ik je nog eventjes van de week


Ja, mijn nummer is nog steeds hetzelfde.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-08-2002 10:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 9:56 schreef FireFox het volgende:
hey tof man !! ik heb je mobiel nummer nog dus als dat t zelfde is gebleven bel ik je nog eventjes van de week


haha die heb ik ook! heb je mijn verjaardags sms nog gekregen???


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-08-2002 10:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 10:00 schreef ghoulliette het volgende:
haha die heb ik ook! heb je mijn verjaardags sms nog gekregen???


Ja. Nog bedankt daarvoor!

[edit] * altx is afgelopen zaterdag gepromoveerd tot ouwe lul van 24 jaar. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-08-2002 10:11]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-08-2002 10:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 10:08 schreef altx het volgende:
Ja. Nog bedankt daarvoor!

ah toch wel, mooi zo!!!
was gister nog in ede btw, op zondag gaat daar maar 1 trein per half uur de goede kant op maar so what heerst nog steeds


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-08-2002 15:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 10:08 schreef altx het volgende:
Ja. Nog bedankt daarvoor!

[edit] * altx is afgelopen zaterdag gepromoveerd tot ouwe lul van 24 jaar. [/edit]

ooow nog gefeliciteerd dan (beter laat dan nooit )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen